سیاسی

روز پر ترافیک ستاد انتخابات کشور

امروز آخرین روز ثبت‌نام سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری بود و وزارت کشور میزبان تعداد زیادی از چهره‌های شناخته شده عرصه سیاست همچون رئیسی، لاریجانی، رضایی و… بود. امروز حداقل ۱۴ چهره شناخته شده برای انتخابات ثبت‌نام کردند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، امروز آخرین روز ثبت‌نام سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری بود و وزارت کشور میزبان تعداد زیادی از چهره‌های شناخته شده عرصه سیاست بود.

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران امروز با نام‌نویسی برای این دوره از انتخابات گفت: «در دولت خود منش آیت الله هاشمی رفسنجانی که همان تنش‌زدایی است را در دستور کار خود قرار خواهم داد.»

اسحاق جهانگیری، معاون رئیس جمهور نیز گفت: « ایران ما در سال‌های اخیر با تنگناهای گوناگون روبرو بوده و اکنون به شدت نیازمند افق‌گشایی‌های واقعی در زندگی مردم و توسعه همه‌جانبه کشور با رفع تحریم‌ها و رشد اقتصادی پایدار و اشتغال‌زا و حمایت از تولید و بازتوزیع عادلانه‌تر ثروت است.»

ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه نیز بعد از نام‌نویسی گفت:« برخی ناامیدی‌ها که امروز در بخش‌هایی از جامعه خودنمایی می‌کند می‌تواند در یک دولت قوی تبدیل به امید شود و با همین امکانات و نیروی انسانی جوان و متراکم در کشور و این ذخایر مادی و معنوی کشور، می‌توان درد و رنج مردم را کاهش داد.»

علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس نیز امروز بعد از نام‌نویسی ب رای این دوره انتخابات گفت: «سوال مهم در کشور این است که مساله امروز ایران چیست؟ قبل از این که پاسخ این سوال را بدهم باید بگویم بدلیل پیچیدگی موضوع و چند بعدی بودن آن ساده لوحی است که فکر شود با چند اقدام نمایشی پوپولیستی مساله قابل حل است.»پیشنهاد امروزبالاترین تخفیف اتاق فرارهای ایران

سایر افراد شناخته شده که امروز برای سیزدهمین دوره انتخابات ثبت‌نام کردند در جدول زیر آمده است:

ثبت‌نام برای این دوره از انتخابات از صبح روز؛ سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ در وزارت کشور آغاز شد و تا امروز ۲۵ اردیبهشت ادامه داشت.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا