اقتصادی

روند بازار مسکن؛ متوسط قیمت در ۲۲ منطقه تهران

دبیر انجمن انبوه سازان استان تهران، متوسط قیمت مهرماه مسکن را در مناطق ۲۲ گانه تهران اعلام کرد.

روند بازار مسکن – به گزارش مهر به نقل از صدا و سیما، رامین گوران اوریمی افزود: با رصدی که از معاملات انجام شده در املاک و بنگاه‌های مسکن تهران در ماه گذشته انجام دادیم منطقه یک تهران با متوسط قیمت ۵۶ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان به ازای هر متر مربع بیشترین قیمت را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: در این مدت، متوسط قیمت هر متر مربع ملک مسکونی در منطقه دو، ۴۲ میلیون و ۲۹۸ هزار تومان، منطقه سه؛ ۵۰ میلیون و ۴۵۷ هزار تومان، منطقه چهار، ۲۸ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان، منطقه پنج، ۳۴ میلیون و ۱۶۶ هزار تومان، منطقه شش، ۳۸ میلیون و ۶۴۵ هزار تومان، منطقه هفت، ۲۴ میلیون و ۷۲۸ هزار تومان، منطقه هشت، ۲۴ میلیون و ۵۰۹ هزار تومان، منطقه نه، ۱۹ میلیون و ۲۰۶ هزار تومان، منطقه ده، ۱۷ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان، منطقه یازده؛ ۱۷ میلیون و ۱۵۷ هزار تومان و منطقه دوازدهم، ۱۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان بوده است.

گوران گفت: همچنین در این مدت متوسط قیمت هر متر مربع ملک مسکونی در منطقه سیزده، ۲۳ میلیون و ۳۸۵ هزار تومان، منطقه چهارده، ۱۹ میلیون و ۳۸۹ هزار تومان، منطقه پانزدهم، ۱۴ میلیون و ۴۱۳ هزار تومان، منطقه شانزده؛ ۱۳ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان، منطقه هفده؛ ۱۳ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان، منطقه هجده؛ ۱۲ میلیون و ۴۲۷ هزار تومان، منطقه نوزده؛ ۱۴ میلیون و ۱۳۲ هزار تومان، منطقه بیست؛ ۱۲ میلیون و ۹۶۵ هزار تومان و در منطقه بیست و یک؛ ۱۸ میلیون و ۹۴۹ هزار تومان بوده است.

وی افزود: در این مدت متوسط قیمت هر متر مربع ملک مسکونی در منطقه ۲۲ تهران؛ ۲۵ میلیون و ۸۱۷ هزار تومان بوده است.

گوران گفت: قیمت‌های یاد شده براساس معاملات انجام شده در سطح املاکی‌های شهر تهران استخراج شده و قیمت‌هایی که بعضاً بیش از مقدار شده در محافل گفته می‌شود فقط در حد حرف بوده و براساس این صحبت‌ها، معامله مکتوبی صورت نگرفته است.

متوسط قیمت مسکن در ۲۲ منطقه تهران+جدول

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا