اقتصادی

زرماکارون وارد بورس شد

بر اساس اسناد منتشره در کدال، زرماکارون به عنوان ۵۳۸ امین شرکت بورسی در بازار دوم در بخش ساخت محصولات غذایی و آشامیدنی درج شد.

به گزارش روند بازار به نقل از فارس،‌ برخی کارفرمایان هفته پیش در نشست بررسی فرصت‌های استفاده از ظرفیت بازار سرمایه برای تأمین مالی بنگاه‌ها و بخش خصوصی در محل وزارت اقتصاد با وزیر امور اقتصادی و دارایی و مدیران بورس شرکت کردند. 

در این نشست عنوان شد، با توجه به این که اقبال عمومی مردم به سرمایه‌گذاری در بورس، حجم معاملات در بورس و فرابورس ، حجم معاملات بورس و فرابورس نسبت به سال قبل چندین برابر شده و روزانه بین ۱۸ تا ۲۵ هزار میلیارد تومان در بورس تهران و فرابورس معامله می‌شود.

دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در این نشست گفت: از شرکتهای بخش خصوصی درخواست می‌کنم برای تامین مالی طرحهای خود، با حضور در بورس و تامین سرمایه هم طرحهای توسعه کسب و کار خود را اجرا کنند و هم با این کار به عمق بازار کمک کنند.

شرکت صنعتی زر ماکارون در بورس درج شد

شرکت “صنعتی زر ماکارون” با نماد «زر» در فهرست نرخ‌های تابلوی بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

مدیریت پذیرش اوراق بهادار، با توجه به مصوبه­‌ مورخ ۰۶/ ۰۲ / ۱۳۹۹ هیئت پذیرش بورس اوراق بهادار تهران، شرکت صنعتی زر ماکارون در بازار دوم بورس اوراق بهادار پذیرفته شده است. باتوجه به نتیجۀ اقدامات صورت گرفته و ارائۀ تعهدات لازم در مورد موارد ذکر شده در مصوبه­ ی مذکور، نام شرکت از تاریخ بیست و چهارم اردیبهشت ­ماه سال ۱۳۹۹ به عنوان پانصد و سی و هشتمین شرکت پذیرفته شده در بورس بخش” ساخت محصولات غذایی و انواع آشامیدنی‌ها “، گروه ” ساخت سایر محصولات غذایی ” و طبقه ” ساخت ماکارونی، رشته فرنگی و محصولات آردی مشابه ” با کد “۱۵۴۴” و نماد “زر – ZAR” در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده ‌است.

سرمایه‌گذاران محترم و علاقه‌مندان، جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت یاد شده به شبکه‌ کدال مراجعه فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا