اقتصادی

سیگنال مثبت برای شیبا / دارندگان شیبا بیشتر از یک میلیون نفر شدند

در معاملات امروز بازار رمزارزها، بالاخره تعداد دارندگان شیبا از مرز یک میلیون نفر عبور کرد. در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر در سبد سرمایه‌گذاری خود این میم‌کوین را دارند.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، در معاملات امروز بازار رمزارزها، بالاخره تعداد دارندگان شیبا از مرز یک میلیون نفر عبور کرد. در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر در سبد سرمایه‌گذاری خود این میم‌کوین را دارند که اخیرا اصلاحی ۶۰ درصدی را تجربه کرده است.

مسیر شیبا در بازار

بعد از رشد چندهزار درصدی در بازار، شیبا اینو به سقف تاریخی ۰٫۰۰۰۰۸۸ دلاری رسید و بعد از آن با افتی ۳۰ درصدی به سطح ۰٫۰۰۰۰۵۷ دلاری رسیده است.

بسیاری از سرمایه‌گذاران تصمیم به ترک این کشتی در حال غرق شدن کرده و جایگاه‌های خود را بسته و توکن‌های خود را به فروش رساندند، موضوعی که موجب به افت قیمتی ۳۰ درصدی دوباره شیبا شد.

با این حال تلاشهای شیبا برای قرار گرفتن در مسیر صعودی بارها ناکام مانده است. در این روزها این ارز دیجیتال که زمانی رتبه ۸ مارکت کپ را به خود اختصاص داده بود حالا دوازدهمین رمزارز از نظر ارزش بازار است. قیمت شیبا هم‌اکنون در محدوده ۰٫۰۰۰۰۴۰ دلاری است.

در حالی که اعضای جامعه شیبا از عملکرد هفته‌های اخیر این توکن خوشحال نیستند اما عوامل فاندامنتال شامل تعداد دارندگان نشان می‌دهد که احتمالا در آینده نزدیک روند قیمتی این ارز دیجیتال امیدوارکننده باشد.

بر اساس داده‌های تاریخی بازار روی ارزهایی نظیر دوج‌کوین، قیمت یک دارایی در بلندمدت و بر اساس تمایل جامعه دارندگان آن یا اخباری نظیر سازگاری تسلا، روندی صعودی به خود نمی‌گیرد. با این حال کوین‌هایی با پس‌زمینه بنیادی قوی نظیر اتریوم و سولانا تمایل بیشتری به روند صعودی بلند مدت دارند تا نوسان‌های روزانه.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا