اجتماعی

طراوت پاییزی با بارش‌های پیش‌‌ِ رو/ ساکنان مناطق کوهستانی منتظر برف باشند

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور از فردا در غرب و شمال‌غرب کشور، چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان، غرب اصفهان و دامنه جنوبی البرز در استان‌های تهران، قزوین و البرز باران می‌بارد و در ارتفاعات این استان‌ها بارش برف خواهیم داشت.

به گزارش روند بازار، صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد:‌ امروز جوی پایدار در اغلب نقاط کشور داریم که موجب کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نظیر تهران، البرز، اصفهان و اراک شده است.

وی ادامه داد: روز آینده سامانه بارشی از غرب وارد کشور می‌شود و موجب بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در استان‌های غرب و شمال‌غرب کشور، چهارمحال و بختیاری، شمال خوزستان، غرب اصفهان و دامنه جنوبی البرز در استان‌های تهران، قزوین و البرز می‌شود، در این مدت در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: روز شنبه ۵ آذر بارش در نوار غربی و ارتفاعات البرز تقویت می‌شود، روز یکشنبه در شمال غرب و برخی مناطق غرب و ارتفاعات البرز بارش پراکنده داریم. همچنین با نفوذ جریانات شمالی به سواحل خزر بارش باران، وزش باد و کاهش نسبی دما در اردبیل، گیلان و مازندران خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز دوشنبه ۷ آذر بارش در سواحل شمالی کشور افزایش می‌یابد و در شرق اردبیل و شمال خراسان شمالی بارش پراکنده داریم و در این مدت در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش به صورت برف خواهد بود.

ضیائیان درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده نیمه ابری همراه با غبار محلی، در شب بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۱۷ و ۸ درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۲ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و بجنورد با کمینه دمای یک درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا