کسب و کار

بزرگترین کارخانه فروش ادتا و بوتیل گلیکول را بیشتر بشناسید

تولیدات مواد شیمیایی مینگلنگ متعلق به هلدینگ بزرگ Minglang چین است. این شرکت، یک تولید کننده بزرگ مواد شیمیایی و آرایشی با کیفیت است که تحقیق و توسعه، تولید و فروش را با هم ادغام کرده است.

شرکت فوق در شرق منطقه توسعه اقتصادی Nanwang در لینزی واقع شده است. در منطقه غربی آن گروه شیمیایی نفت Qilu و در شرق آن جاده Zijiang است که حمل و نقل تولیدات این شرکت را راحت کرده است.

مساحت این شرکت ۹۰۰۰ متر مربع است و مساحت ساختمان اداری آن چیزی نزدیک به ۳۲۰۰ متر مربع است.

در سال های اخیر، این شرکت پیشرفت بزرگی در مواد افزودنی غذایی و خوراکی، کودهای گیاهی، صنایع شیمیایی صنعتی داشته است.

مواد شیمیایی تولیدی شرکت مینلنگ که از شاخص ترین آن های می توان به ادتا اشاره کرد توانسته است که با اخذ گواهینامه ISO-9001 به ده ها کشور در جهان راه پیدا کند.

آمریکای جنوبی، اروپا، آسیا، استرالیا و آفریقای جنوبی از جمله کشورهایی هستند که تولیدات این شرکت محبوبیت خوبی در آنها برخوردارند.

این شرکت همچنین دارای تیمی از استعدادهای حرفه ای است که در زمینه مدیریت مواد شیمیایی، تولید، تحقیق و توسعه فعالیت می کنند.

یکی از مدیران بخش تحقیق و توسعه این شرکت طی مصاحبه ای گفته است که: “ما سال ها با دانشگاه تیانجینگ و دانشگاه شاندونگ در بیش از ده پروژه همکاری داشتیم که در که همگی آنها به تولید انبوه و فروش در سطح بین الملل رسیده است.”

مرکز تحقیقات شرکت مینلنگ بیش از ۸۰ نفر نیروی کار دارد که همگی آنها در مرکز تحقیقاتی اختصاصی این شرکت واقع در در تیانجین و جینان مشغول به کارند.

فلسفه کسب و کار این شرکت “نوآوری و برجسته بودن” است و شعار مدیریت آن “محصولات درجه یک، مدیریت، خدمات و استعدادها” است.

مدیر شرکت مینلنگ ادعا دارد که هدف شرکت “اول کیفیت، خدمات برتر، مدیریت دقیق و اعتبار بالا” است.

این شرکت مشتاقانه منتظر همکاری با دوستان در داخل و خارج از کشور است تا به دنبال توسعه و آینده روشن باشد.

شرکت شیمیایی تصفیه توانسته است با همکاری مشترکی که با این شرکت دارد اقدام به خرید ادتا نماید و یکی از نمایندگان فروش این هلدینگ بزرگ پتروشیمی است.

همچنین این شرکت، یکی از تولید کنندگان مواد شیمیایی خانواده اتیلن گلیکول هاست. از فروشندگان برتر این ماده در ایران می توان به شرکت شیمیایی تصفیه اشاره کرد که در کنار برندهای برتر تولید کننده اتیلن گلیکول در ایران مانند پتروشیمی شازند اراک و پتروشیمی مارون اقدام به فروش بوتیل گلیکول نماید.

موارد مصرف بوتیل گلیکول در ایران

این ماده در دو حوزه صنعتی و خانگی مصرف دارد. مصرف بوتیل گلیکول در صنعت به عنوان یک حلال غیر متعارف است که قیمت کمی نسبت به سایر حلال ها دارد.

در حوزه خانگی از این ماده به عنوان مرطوب کننده در لوازم آرایشی است که بیشتر در کرم های مرطوب کننده و ماسک های صورت کاربرد دارد.

در گذشته به جای این ماده از ماده ای خطرناک به نام پروپیلن گلایکول استفاده می شد که با پیشرفت این صنعت و گزارشاتی مبنی بر ضرر این ماده به روی پوست از ماده شیمیایی جایگزین استفاده شد.

این ماده شیمیایی چند بازیگر و کارخانه مهم در جهان هم دارد که قیمت این ماده را تعیین می کنند و در لیست زیر به تعدادی از آنها اشاره شده است:

Eastman

LyondellBasell

Asia Pacific Petrochemicals

Yidachem

Recochem Inc.

Jiangsu Ruijia Chemical

KH Chemicals

Dow

قیمت بوتیل گلیکول و ادتا در بازار ایران

قیمت بوتیل گلیکول و ادتا در بازار، وابستگی شدیدی به نرخ ارز دارد. طوری که با کمترین نوسان قیمت قیمت دلار، این ماده نه تنها قیمتش بالا می رود بلکه در اولین ساعات نایاب شده و تولید کنندگان با مشکلات عدیده ای روبرو می شوند.

پیشنهاد می شود برای دستیابی به کمترین قیمت ادتا وبوتیل گلیکول با کارشناسان ما در دفتر تهران با شماره ۰۲۱۴۹۰۱۳۰۰۰ در تماس باشید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا