اجتماعی

قطع گسترده برق در ایران/ شرکت برق: ایراد فنی است!

قطع گسترده برق در شهرهای ایران خبرساز شد و تعداد زیادی از کاربران فضای مجاری به آن واکنش نشان دادند. سخنگوی صنعت برق می‌گوید که ایراد فنی ایجاد شده است و در حال رفع این ایراد هستیم!

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، برق در برخی از نواحی تهران جیره‌بندی و قطع شده است. برخی از مخاطبان مدعی شده‌اند که پنج‌شنبه از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در غرب تهران برق نداشته‌اند و ساکنان مناطق جنوبی شهر هم از قطع برق در ساعات ۱۵ تا ۱۷ گزارش داده‌اند. صبح امروز هم گزارشگهای متعدد دیگری از قطع برق به دست تجار‌ت‌نیوز رسید.

مصطفی رجبی‌مشهدی، سخنگوی صنعت برق کشور درباره قطع برق به تجارت‌نیوز توضیح می‌دهد: این خاموشی‌ها فقط در تهران رخ نداده و کل کشور این خاموشی‌ها را تجربه می‌کنند و البته فعلا برنامه مشخصی برای قطع برق وجود ندارد و نمی‌توان با اطمینان گفت که دقیقا چند ساعت دیگر برق دوباره متصل می‌شود.»

او همچنین تاکید می‌کند: در تمامی تهران نقاط خاموش داریم و این مساله به زودی برطرف می‌شود. چرا که همکاران ما هم‌اکنون در حال پیگیری این مشکل هستند.

رجبی مشهدی، قبلا علت این حادثه را ماینینگ غیرمجاز و شروع فصل استفاده از کولرها دانسته بود و گفته بود به علت کمبود بارندگی‌ها تمام توان نیروگاه‌های برق‌آبی کشور را نداریم و این موضوع احتمالا باعث مشکلاتی در تابستان شود.

تجارت‌نیوز پیگیری‌های خود را پیرامون این موضوع ادامه می‌دهد و این خبر تکمیل می‌شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا