اقتصادی

قیمت خودرو امروز ۲۵ اسفند ۱۴۰۱/ ورق بازار برگشت

قیمت خودرو امروز با نوساناتی همراه بود. برخلاف روزهای گذشته که بازار شاهد ریزش قیمت‌ها بود، امروز در افزایش قیمت در برخی از خودروها دیده شد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو روز پنجشنبه، ۲۵ اسفند ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت کارنامه با تغییراتی همراه شد.

گرچه طی روزهای گذشته قیمت خودرو روند نزولی را طی کرد، اما از روزهای گذشته همراه با ثبات نسبی قیمت دلار بازار خودرو هم تغییر رویه داد و از روند ریزش قیمت‌ها پا پس کشید.

به نظر می‌رسد اکنون این بازار ارز است که هیجانات خود را بلافاصله در بازار خودرو هم تخلیه می‌کند‌

در سایت‌های خرید و فروش قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به این شرح ثبت شده است:

پراید ۱۱۱ که روزهای گذشته روند کاهش قیمت را در پیش گرفته بود، امروز پنج میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و در نرخ ۳۴۵ میلیون تومان عرضه شد.

پژو ۲۰۷i که روزها بود با جهش قیمت همراه شد و قیمت آن در بازار افزایش یافت، امروز ۱۲ میلیون تومان گران و در نرخ ۶۲۵ میلیون تومان عرضه شد.

قیمت دنا پلاس هم با ۱۵ میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته در نرخ ۷۷۰ میلیون تومان عرضه شد.

پژو پارس سال، مدل ۱۴۰۰ که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز ۹ میلیون تومان گران شد و به نرخ ۴۸۸ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که یکی از پرطرفدارهای بازار خودروهای داخلی است، امروز با ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته همراه شد و نرخ ۵۱۵ میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

قیمت خودرو داخلی

قیمت خودروهای خارجی

در این میان، خودروهای خارجی و مونتاژی بازار خودرو امروز چه قیمتی را در کارنامه خود ثبت کردند؟

لاماری که یکی از خودروهای تازه‌وارد بازار کشور است، امروز رکورد جدیدی را ثبت کرد. قیمت این خودرو امروز تغییری نکرد و در نرخ دو میلیارد و ۵۰ میلیون تومان عرضه شد.

دیگنیتی اما امروز ۳۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و وارد کانال دو میلیارد تومان شد.

کیا اپتیما هیبریدی مدل ۱۳۹۷ هم امروز به پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

ام وی ام X22 pro نیز امروز، پنجشنبه، در قیمت یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان عرضه شد.

قیمت خودرو خارجی

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

محمدرضا حامدی، کارشناس صنعت خودرو، در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: قیمت‌ها دیگر روندی کاهشی را طی نمی‌کنند و در یک بازه مشخصی ثابت مانده‌اند.

او افزود: وضعیت بازار طی دو روز گذشته تغییر کرده و در رکود به سر می‌برد. در این میان خرید و فروش به سختی انجام می‌شود و سطح معاملات پایین است. به نظر می‌رسد رونق در اردیبهشت سال آینده به بازار برگردد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا