دانش و فناوری

نخستین رویداد استارتاپی چرم برگزار می‌ شود

نخستین رویداد استارتاپی چرم در حوزه مواداولیه، پسماند، محصول، ماشین‌آلات و ساخت قطعات کلیدی ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه  18 خرداد  1400برگزار می‌شود.

به گزارش روند بازار به نقل از اخبار صنعت چرم و کفش،‌ مرکز نوآوری و شتابدهی و کارآفرینی عصر دانش‌ماد با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی تهران رویداد استارتاپی چرم را برگزار می‌کند. هدف از برگزاری این رویداد حمایت از استارتاپ‌هایی است که در حوزه‌های مختلف صنعت چرم از جمله  مواد اولیه، پسماند،محصول، ماشین‌آلات و  ساخت قطعات کلیدی فعالیت می‌کنند.

دکتر بهزاد پورنقدی مدیرعامل مرکز نوآوری و شتابدهی کارآفرینی عصر دانش ماد و مجری رویداد استارتاپی چرم در خصوص برگزاری این رویداد استارتاپی گفت: در این رویداد از استارتاپ‌ها، کسب‌وکارهای نوپا و شرکت‌های دانش‌بنیانی که دارای ایده‌های خلاقانه هستند یا محصول فناورانه‌ای  را ارائه کرده‌‌اند حمایت و به آنها کمک می‌شود تا محصول خود را تجاری‌سازی کنند. همچنین با برگزاری رویداد استارتاپی چرم، واحدهای صنعتی فعال در صنعت چرم که برای تولیدات خود نیازمند ایده‌ها و خلاقیت‌های نوآورانه هستند به صاحبان استارتاپ‌ها و ایده‌های نو وصل می‌شوند.

وی افزود: جذب سرمایه‌گذار برای استارتاپ‌ها، ‌افراد و صاحبان ایده‌های نوآورانه در این صنعت از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

به گفته وی رویدادهای استارتاپی تفاوت چشمگیری با برگزاری همایش‌ها و سمینارها دارد و از جمله رویدادهایی محسوب می‌شود که به هیچ عنوان تئوریک نیست و مقاله و نوشتاری ارائه نمی‌شود، بلکه در قالب این رویداد صرفا ایده‌های کاربردی و خلاقانه‌ای که قابلیت اجرا و عملیاتی شدن دارد، ارائه می‌شود تا به این وسیله بتوان بخشی از چالش‌های صنعت چرم در کشور را حل کرد.

پورنقدی افزود: دبیرخانه رویداد استارتاپی چرم از اسفند ماه سال گذشته کار خود را آغاز کرد و پس از ارزیابی و داوری بیش از ۳۰ طرح و ایده خلاقانه و برگزاری چندین پیش‌رویداد، روز سه‌شنبه ۱۸ خردادماه سال جاری رویداد نهایی خود را برگزار می‌کند. در پایان این رویداد برگزیدگان مشخص و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

«افشین شادیمهر» مدیرمسئول مجله اخبار صنعت چرم و کفش مهمان ویژه این رویداد استارتاپی خواهد بود.

علاقمندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند از طریق  لینک https://asredaneshmad.com/gallery/startup ثبت‌نام و در این رویداد شرکت کنند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا