کسب و کار

نمایندگی مجاز داتیس + فروش ویژه محصولات داتیس

نمایندگی مجاز داتیس + فروش ویژه محصولات داتیس از جمله فر، سینک و اجاق گاز از کاربردی ترین وسایل آشپزخانه به شمار می روند را به فروش می رساند. تهیه این تجهیزات ارزشمند برای آشپزخانه یکی از دغدغه های همیشگی خانه داران بوده است. استفاده از سایتی همچون بازرگانی ملکیان  که تمامی تجهیزات آشپزخانه را از تمامی برندهای باکیفیت ایرانی در خود جای داده و مراجعین به راحتی با گرفتن اطلاعات کامل و قیمتی مناسب نسبت به دیگر سایت های اینترنتی، در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند این تجهیزات را تهیه کنند. مزیت خاصی برای مشتریان به شمار می رود. در این وب سایت اینترنتی تمامی محصولات از جمله فر توکار داتیس، سینک توکار برند داتیس، انواع اجاق گاز داتیس و … موجود است.

فر توکار داتیس

فر از جمله تجهیزاتی است که برای افرادی که متقاضی پخت انواع کیک و شیرینی و انواع غذاهای گریل شده و … هستند کاربرد دارد. پیشتر اکثر اجاق گازهای مبله اغلب دارای فر بودند. امروزه به دلیل کوچک شدن فضای آشپزخانه و استفاده از گازهای صفحه ای یا رومیزی، اغلب افراد از داشتن تجهیز فر بی نصیب مانده اند و برای درمان این نقیصه از فر توکار استفاده می کنند.

یکی از بهترین برندها در زمینه فر تو کار برند اخوان است. افراد می توانند برای خرید فر توکار داتیس به سایت بازرگانی ملکیان مراجعه کرده و پس از برسی انواع فر توکار داتیس فر توکار مورد نیاز خود را سفارش دهند. فرتوکار فضای کمی را اشغال کرده و در آشپزخانه های مدرن کاربرد زیادی دارد. خرید فر توکار داتیس علاوه بر کاربرد فر داشتن آشپزخانه ای مدرن و با طراحی زیبا را در ذهن افراد القا می کند. فر توکار داتیس دارای انواع گازی و برقی بوده و مصرف انرژی مناسب تری در مقایسه با دیگر برندهای اجاق گاز دارا است.

سینک توکار داتیس

سینک ظرفشویی از دیگر وسایل پرکاربرد آشپزخانه است. در خرید سینک موارد و المان هایی زیادی می بایست در نظر گرفته شوند. روکار یا توکار بودن سینک ظرفشویی یکی از مواردی است که می بایست مورد توجه قرار گیرند. برند اخوان از بهترین برندها در تولید سینک ظرفشویی بوده و سینک توکار داتیس باکیفیت بوده و المان های لازم برای خرید سینک ظرفشویی را دارا است.

حتی برند داتیس برای آشپزخانه های لوکس سینک کورین را نیز روانه بازار کرده است. سینک کورین اگرچه قیمت بسیار بالایی در مقایسه با سینک های استیل دارد اما طراحی زیبا داشته و به راحتی مورد شستشو قرار می گیرد. سینک کورین زیبایی آشپزخانه را چندبرابر می کند.

در خرید سینک ظرفشویی به مواردی چون اندازه سینک ظرفشویی متناسب با اندازه آشپزخانه، عمق سینک، شکل ظاهری سینک، کیفیت متریال مورد استفاده در سینک، تعداد کاسه های موجود در سینک، قیمت مناسب، برندی که سینک از آن خریداری می شود و … می بایست مورد توجه قرار گیرد. سینک توکار داتیس از جمله سینک های ظرفشویی است که علاوه بر پرطرفدار بودن تمامی المان های خرید اشاره شده را دارا بوده و متقاضیان می توانند با اطمینان خاطر از این برند خرید خود را انجام دهند.

اجاق گاز های داتیس

اجاق گاز های داتیس

اجاق گاز تجهیز اصلی آشپزخانه است. اصلاً آشپزخانه بدون اجاق گاز را نمی توان تصور کرد. از طرفی تصور آشپزخانه با اجاق گازی که همواره مشکل داشته و کثیف و آلوده است نیز سخت است، بنابراین خرید اجاق گاز از برندی مناسب بسیار حائز اهمیت است. نمایندگی داتیس اصفهان بهترین اجاق گازها را در اختیار مشتریان قرار می دهد. اجاق گاز در انواع رومیزی و مبله عرضه می شود.

امروزه استفاده از اجاق گاز های رومیزی یا صفحه ای به دلیل فضای کوچک آشپزخانه ها کاربرد دارد. ازبزرگترین معایب اجاق گاز صفحه ای نداشتن فر همراه اجاق گاز است. اما داشتن المان های زیادی در گاز صفحه ای یا رومیزی مانند وجود ترموکوپل، قفل کودک، فندک برقی، تنظیم برنامه پخت غذا و … همگی از مواردی هستند که استفاده از این گازها را در مقایسه با گازهای مبله مرسوم کرده است. از ویژگی های اجاق گاز داتیس که این برند را از دیگر برندهای تأمین کننده اجاق گاز متمایز کرده است می توان به قیمت مناسب و مقرون به صرفه، استفاده از متریال با کیفیت در بدنه و شعله های اجاق گاز، تعداد شعله های مناسب، میزان مصرف سوخت مناسب و …اشاره کرد.

گاز داتیس

ما به عنوان یکی از شرکت های بازرگانی پیشرو در فروش انواع وسایل و تجهیزات اشپزخانه نظیر فر، سینک، اجاق گاز و … در انواع برندهای عتبر ایرانی به شمار می رویم. بازرگانی ملکیان درصدد است تا بهترین کالاهای آشپزخانه ایرانی از بهترین برندها را با مناسب ترین قیمت و سریع ترین راه ممکن در اختیار متقاضیان عزیز قرار دهد. مشتریان برای خرید انواع تجهیزات آشپزخانه از برندهای ایرانی می توانند با بازرگانی ملکیان تماس گرفته و ابتدا با تیم پشتیبانی ما مشورت کرده و پس از آن از طریق سایت به نشانی آدرس اینترنتی www.malektco.ir کالای مورد نظر خود را سفارش دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن به دست آن ها برسد.

بازرگانی ملکیان همچنین نمایندگی محصولات بیمکث نیز می باشد

بازرگانی ملکیان همچنین نمایندگی محصولات بیمکث نیز می باشد

قطعا نام بیمکث به گوشتان خورده است. این برند به تولید تجهیزات آشپزخانه  مشغول است. برند بیمکث کار خود را با تولید هود در سال ۱۳۶۱ شروع کرد. اما به مرور زمان و با پیشرفت روزافزون این برند سایر محصولات نظیر سینک، فر، اجاق گاز رومیزی و … نیز به خط تولید این شرکت اضافه شد. در این مقاله قصد داریم این برند را مورد بررسی قرار دهیم. پس با ما بازرگانی ملکیان نمایندگی بیمکث اصفهان در تماس باشید تا از قیمت محصولات، ویژگی محصولات و پرفروش‌ترین محصولات این برند اطلاعاتی به دست آورید.

بیمکث با نام ستاره طلایی در سال ۱۳۶۰ افتتاح شد. این شرکت در ابتدا تنها هود تولید می‌کرد. بیمکث در تولید هود به جایی رسید که به یکی از بهترین برندهای ایران تبدیل شد و حتی توانست محصولات خود را به کشورهای خارجی صادر کند.

با موفقیت روزافزون در زمینه تولید هود این شرکت تصمیم گرفت تا گستره تولیدات خود را افزایش دهد. به همین دلیل تولید فر، گاز رومیزی و سینک را نیز شروع کرد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا