سبک زندگی

هدف گذاری «نیو بالانس» برای تولید کفش‌ های سازگار با طبیعت تا سال ۲۰۳۰

شرکت New Balance (نیو بالانس) که یک شرکت تولیدکننده لباس و کفش ورزشی در آمریکاست قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ تمام محصولات خود را سازگار با طبیعت تولید کند.

به گزارش روند بازار به نقل از اخبار صنعت چرم و کفش، این شرکت چندین طرح ابتکاری را برای سلامت و حفظ محیط‌زیست در دستور کار خود قرارداده که تا سال ۲۰۳۰ اجرا خواهد کرد

جان استوکس، رئیس شرکت نیو بالانس در این زمینه گفته است: تولید محصول سازگار با محیط زیست همیشه اولویت اصلی این شرکت بوده است. ما تلاش می‌کنیم تا ۱۰۰ درصد از برق مورد استفاده در تمامی شرکت‌های سراسر جهان را تا سال ۲۰۲۵ به برق تجدیدپذیر تبدیل کنیم تا در سال ۲۰۳۰ یکی از اعضای امضاکننده منشور صنعت مد سازمان ملل باشیم. همچنین قصد داریم انتشار ۳۰ درصد از گازهای گلخانه‌ای را کاهش دهیم. این شرکت قرار است تا سال ۲۰۲۵ هیچ زباله‌ای را از کارخانه‌های تولید کفش خود به محل دفن زباله منتقل نکند.

اخبار مرتبط
تولید محصول سازگار با محیط زیست همیشه اولویت اصلی شرکت نیو بالانس بوده است

به گفته وی با توجه به اینکه پلی‌استر و چرم دو عامل اصلی تأثیرگذار بر  آب و هوا هستند، این شرکت تا سال ۲۰۲۵ ، ۵۰ درصد از پلی‌استر مصرفی خود را بازیافت خواهد کرد. همچنین ۱۰۰ درصد چرم مورد استفاده در کارخانه‌های خود را از برترین نوع چرم استفاده خواهد کرد. شرکت نیوبالانس اعلام کرده است که تا سال ۲۰۲۵ و در قالب طرح توانمندسازی زنان،‌ به تمامی کارکنان زن خود مهارت‌ها و آموزش‌های به‌روز را ارائه خواهد کرد.

منبع: footwearnews

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا