اجتماعی

سایت مجلس خبرگان و دادگستری از دسترس خارج شد؟

سایت مجلس خبرگان رهبری و وزارت دادگستری از دسترس خارج شده است، اما مشخص نیست این موضوع به حملات مربوط است یا خیر.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، ظهر امروز خبر حمله سایبری به سایت‌های اطلاع‌رسانی نهادها و سازمان‌ها منتشر شد.

به نقل از شرق، تا این لحظه، سایت مجلس خبرگان رهبری و وزارت دادگستری هم از دسترس خارج شده است، اما مشخص نیست این موضوع به حملات ربط دارد یا نه.

سایت شخصی آیت‌الله علم الهدی نیز مورد حمله سایبری قرارگرفته است.

حمله سایبری به اطلاعات سدهای کشور

خبرهایی نیز مبنی بر حمله سایبری به اطلاعات سدهای کشور از سوی صداوسیما منتشر شد.

صداوسیما اعلام کرد که یک منبع آگاه در گفتگوی تلفنی با این خبرگزاری گفته است: در دو هفته گذشته سیستم‌های مربوط به جمع آوری و ارزیابی میزان ذخایر سدهای کشور بطور کامل قطع شده است به نحوی که در این مدت هیچ گونه دسترسی به میزان ذخایر سدهای کشور وجود نداشته است.

اما مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو ضمن تکذیب اخبار منتشر شده در خصوص حملات سایبری به سیستم اطلاعات سدهای کشور گفت: برخی محدودیت‌ها از سوی وزارت نیرو برای افراد خارج از سیستم به منظور دسترسی به اطلاعات اعمال شده است.(ایسنا)

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا