دانش و فناوری

«واقعیت افزوده» به کمک خرید کفش آمد

برند ASPORTUGUESAS که یک برند تولید کفش در پرتغال است با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده ، امکان امتحان کفش را بدون حضور در فروشگاه فراهم کرده است.

به گزارش روند بازار به نقل از اخبار صنعت چرم و کفش، با استفاده از این فناوری، مشتریان می‌توانند با در دست داشتن موبایل کفش مورد نظر خود را در پای خود ببینند. برای انجام این کار، آنها فقط باید یک جفت کفش برند ASPORTUGUESAS را از لیست مدل‌های سه بعدی که در وب سایت این شرکت قرار دارد را انتخاب کنند، سپس دوربین تلفن همراه را به سمت پای خود تنظیم کنند. در این صورت کاربر مدل کفشی را که انتخاب کرده در پای خود مشاهده می‌کند و به این ترتیب انتخاب بهتری خواهد داشت. این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرده که هدف این برنامه تقویت حضور این برند پرتغالی در جهان دیجیتال است.

پدرو آبرانتس، مدیرعامل “ASPORTUGUESAS ” می‌گوید: توانایی امتحان ASPORTUGUESAS از طریق استفاده ساده از تلفن همراه انقلابی در تجربه مصرف‌کننده ایجاد می‌کند. امتحان کفش با واقعیت افزوده در دوران شیوع کرونا تاثیر قابل توجهی در فروش این شرکت خواهد داشت.

برند ASPORTUGUESAS نوعی کفش چوب پنبه‌ای است که توسط فردی به نام پدرو آپرانتس در سال ۲۰۱۶ تاسیس شد. این برند با ساخت فلیپ فلاپ، با کف چوب پنبه شروع به کار کرد و در حال حاضر انواع بسیار متنوعی از کفش و چکمه تولید می‌کند. محصولات این برند در حدود ۵۰ کشور جهان توزیع می‌شود. در سال ۲۰۲۰، این برند ۱۵۰ هزار جفت کفش فروخت که نسبت به سال قبل ۵۰ درصد افزایش داشته است.

منبع: worldfootwear

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا