کسب و کار

پت شاپ چیست و بهترین پت شاپ ها کدامند؟

پت همان حیوانی است که رام یا اهلی شده و به‌عنوان همدم از آن نگهداری می‌کنیم. از مزایای داشتن این حیوانات این است که آنها در کنار حمایت روزمره با سلامتی و شادی، می‌توانند به ما کمک کنند تا از یک بحران یا آسیب‌های شخصی مانند سوگواری عبور کنیم. اما پت ما مانند هر موجود دیگری نیاز به رسیدگی و وسایل ضروری دارد که این وسایل توسط پت شاپ به فروش می‌رسند.

شما برای رفع نیازهای اساسی پت­تان می‌توانید به این فروشگاه‌ها مراجعه کنید. ولی دقت کنید که حیوانات خانگی علاوه بر نیازهای ضروری مانند غذاخوردن و آشامیدن، نیازهای زیادی از جمله مکان برای خواب و استراحت، شستشو و اسباب‌بازی هم دارند. فروشگاه‌هایی جهت رفع و خریداری این ملزومات تأسیس شده‌اند؛ اما برای انتخاب بهترین پت شاپ ها، باید نکاتی را در این مورد بدانید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این مجموعه‌ها ونکات مهم با ما در ادامه این مطلب همراه‌ باشید.

پت شاپ حضوری

گذراندن وقت با حیوان خانگی می‌تواند به تقویت سلامت روان ما کمک کند و طبق آزمایشات انجام‌شده اثبات شده‌است که نوازش حیواناتی از قبیل گربه می‌تواند سطح استرس افراد را کاهش دهد. به هر حال، آنها می‌توانند در رویدادهای بزرگ زندگی و هم‌چنین فراز و نشیب‌های روزانه ما در کنارمان باشند. به بیان ساده، حیوان خانگی ما می‌تواند به بهبود خلق‌و‌خوی ما کمک کند و احساس شادی بیشتری در ما ایجاد کند. به‌خصوص در مواقع سخت یا پراسترس زندگی. از نوازش‌های گرم آنها گرفته تا بازی‌های بی‌پایان پرتاب و تعقیب توپ، پت‌های ما مطمئناً ما را سرپا نگه می‌دارند و رابطه و پیوندی را ایجاد می‌کنند که شبیه هیچ ‌چیز دیگری نخواهد بود.

اما مراقبت از یک پت نیازمند رعایت نکات زیادی است، به‌ویژه وعده‌ها و رژیم غذایی آن‌ها، از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکات مراقبتی محسوب می‌شود. به‌خاطر داشته‌باشید که هیچ یک از حیوانات خانگی نمی‌توانند غذاهای روتین ما را مصرف کنند و غذاهای آن‌ها به هیچ وجه نباید حاوی روغن، ادویه، پیاز و غیره‌ باشد. به عبارتی دیگر این حیوانات نیاز به یک وعده سالم و مختص خود دارند. غذای کلیه حیوانات در طول روز باید با توجه به وزن آنها باشد و از دادن مقدار اضافی خودداری کنید؛ چراکه غذاهای خشک حیوانات سطح انرژی زیادی دارند و این مسئله برای پت شما ممکن است تا حدی خطرناک باشد. شما با مراجعه به یک پت شاپ حضوری می‌توانید غذاهای مخصوص پت­تان را با رنج قیمتی مد نظرتان انتخاب کنید.

برای شست‌وشوی این حیوانات هم می‌بایست از شامپوهای مخصوص با یک رایحه ملایم استفاده کنید. شما با مراجعه حضوری به یک فروشگاه مخصوص حیوانات خانگی، می‌توانید از تمامی برندها و وسایل موردنیاز آنها دیدن کنید و با دید بهتری خرید نمایید. لازم به ذکر است که یک فروشگاه حیوانات خانگی خوب باید تمیز باشد، نور کافی داشته‌باشد و راهروهای آن به‌اندازه کافی عریض باشد تا افراد به‌راحتی حرکت کنند. تمامی تجهیزات هم باید تمیز و عاری از خاک باشند. یک فروشگاه حیوانات خانگی خوب، علاوه بر ارائه بهترین کیفیت، باید پرسنل باحوصله و آگاه را استخدام نماید تا بتوانند به‌تمامی سؤالات احتمالی و مشکلاتتان پاسخ دهند.

پت شاپ اینترنتی

امروزه با رونق و توسعه فروشگاه‌های اینترنتی، برای خرید لوازم پت­تان می‌توانید به یک پت شاپ آنلاین مراجعه و اقدام به خرید کنید.

این نسل جدید از فروشگاه‌های مربوطه، تجهیزات حیوانات خانگی را به‌صورت اینترنتی و آنلاین به فروش می‌رسانند که برخی از آن‌ها به دو حالت مستقل یا وابسته به یک مکان برای مراجعه حضوری، فعالیت می‌نمایند. البته هرکدام از این موارد مزیت‌ها و معایب خود را خواهد داشت.

برای مثال فروشگاه‌های آنلاینی که به‌صورت مستقل اداره می‌شوند، نیاز به سرمایه اولیه چندان زیادی برای صاحب فروشگاه ندارد. زیرا تمامی هزینه‌های مرتبط با محل و راه‌اندازی آن کمتر خواهد بود و از بودجه افراد کسر نمی‌شود. از طرف دیگر یک فروشگاه آنلاین وابسته به مغازه، نسبت به حالت قبلی که ذکر شد می‌تواند اعتماد مشتریان را بیشتر جلب کند و موفق‌تر باشد؛ چراکه افراد می‌توانند به‌صورت حضوری هم مراجعه کنند و یک مکان معتبر و شناخته‌شده در بازار به شمار می‌آید.

از این رو، فروشگاه‌های آنلاین یک مسیر دشوارتر پیش رو خواهند داشت؛ زیرا نیازمند کسب اعتبار و اعتماد افرادی هستند که قصد دارند به‌صورت غیرحضوری و از راه صفحات مجازی خرید کنند. برای رسیدن به این اهداف قطعاً می‌بایست محتوای جذاب‌تر و قابل‌ اطمینان‌تری تولید کنند.

لذا شما برای انتخاب بهترین پت شاپ آنلاین مرتبط با حیوانات، باید به محتوا و اطلاعات آن دقت کنید. هم‌چنین در نظر داشته‌باشید که اغلب این فروشگاه‌ها باید از یک پشتیبانی خوب بهره‌مند باشند تا در صورت ایجاد مشکل بتوانید به‌راحتی آن را رفع کنید.

این نکته را هم ذکر کنیم در هنگام خرید اینترنتی، حتماً به تاریخ انقضای غذاها، تشویقی‌ها، مالت گربه، خمیردندان و سایر وسایل توجه کنید. جهت انتخاب غذا برای گربه و سگ، باید به طعم غذایی که انتخاب می‌کنید دقت نمایید.

بهترین پت شاپ‌های آنلاین باید محصولات را به‌صورت دقیق و با جزئیات توضیح دهند و به همراه عکس‌هایی باکیفیت در اختیار مشتریان قرار دهند. یکی از مزایای خرید از فروشگاه‌های آنلاین، صرفه‌جویی در زمان و وقت افراد است. کاربران می‌توانند در کمترین زمان غذا و محصولات مد نظرشان را تهیه نمایند. برای مثال پت شاپ اینترنتی پت راید مارکت را به شما پیشنهاد میکنیم.

بررسی برخی از نکات جهت انتخاب یک پت شاپ معتبر

برای انتخاب چنین فروشگاهی لازم است به چند نکته و معیار مهم دقت کنید:

  1. ابتدا درصد رضایت مشتریان و کاربران فروشگاه مدنظرتان را به همراه کیفیت خرید آن‌ها مورد بررسی قرار دهید.
  2. معیار اصلی خرید، وجود تنوع بالای وسایل و تجهیزات موردنیاز حیوانات خانگی است.
  3. دارابودن با کیفیت‌ترین انواع محصولات و وسایل یک پت
  4. قیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه
  5. داشتن پشتیبانی مطلوب و راهنمای مشتریان
  6. ارسال مناسب وسایل به سراسر کشور
  7. سایت فروشگاه باید دارای نماد الکترونیکی و نماد ساماندهی باشد.
  8. مشاوره آنها باید صحیح، دقیق و رایگان باشد.

معرفی یک پت شاپ آنلاین با خدمات عالی

اگر دوست دارید خریدی باکیفیت و با قیمتی مناسب داشته‌باشید و بهترین برند غذا و وسایل شستشو و بازی را برای پت­تان خریداری کنید، باید از لوازم و خدمات یک فروشگاه معتبر اطلاعاتی کاملی داشته‌باشید و بعد از دریافت مشاوره از پرسنل یا کارشناسانی که در این مجموعه‌ها حضور دارند، اقدام به خرید وسیله موردنیاز نمایید. به عنوان معرفی یک پتشاپ اینترنتی با بهترین خدمات، ما به شما پت شاپ پت راید مارکت را توصیه می‌کنیم. این پتشاپ آنلاین، مجموعه متنوعی از لوازم و محصولات ایرانی و خارجی موردنیاز سگ و گربه شما را داراست.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا