ورزش

پیروزی تیم استقلال بدون ۱۵ بازیکن!

تیم فوتبال استقلال در حالی موفق به کسب برد مقابل مس رفسنجان شد که شرایط خاصی را تجربه می‌کرد.

به گزارش روند بازار به نقل ازخبرآنلاین؛ شاگردان محمود فکری با ارائه یک بازی حساب شده و به دور از احساس، موفق به رقم زدن پیروزی دو بر صفر مقابل حریف تازه وارد به لیگ برتر شدند تا فصل بیستم برای آنها با شیرینی فراوانی آغاز شود.

با این حال، استقلالی‌ها نتوانستند پنجره نقل و انتقالاتی خود را قبل از شروع فصل، باز کنند و از این رو، بدون حضور هفت بازیکن جدید وارد کارزار با مس شدند. به این ترتیب بابک مرادی، احمد موسوی، متین کریم‌زاده، محمد نادری، محمدرشید مظاهری، محمدحسین مرادمند و البته مهدی مهدی‌پور جایی در لیست استقلال نداشتند.

در واقع، آبی‌ها با لیست فصل قبل خود به میدان رفتند. البته آنها در این لیست، هشت بازیکن غایب می‌دیدند زیرا علی دشتی، محسن کریمی، میلاد زکی‌پور، محمد بلبلی، روزبه چشمی، عظیم گوک، علی کریمی و مرتضی تبریزی از جمع استقلالی‌ها جدا شده‌اند.

با این حساب می‌توان به برتری محمود فکری و شاگردانش از این زاویه هم نگاه کرد که با ۱۵ غایب موفق به کسب سه امتیاز و روشن کردن اولین چراغ پیروزی در نخستین بازی از فصل بیستم شدند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا