اجتماعی

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

داوطلبان آزمون سراسری از روز یکشنبه ۵ تیر تا سه‌شنبه ۷ تیر می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

به گزارش روند بازار به نقل از برنا، کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ در روز‌های چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و شنبه ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ تیر برگزار می‌شود.

کارت ورود به جلسه آزمون به همراه راهنمای شرکت در آن از روز یکشنبه ۵ تیر تا سه‌شنبه ۷ تیر برای مشاهده و چاپ روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

به نقل از خبرنگاران‌جوان، لازم است داوطلبان به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه، کارت شرکت در آزمون را چاپ کنند.

با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد.

چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۳، ۴ و ۱۳ کارت شرکت در آزمون داوطلبان وجود داشت، ضروری است درخواست کتبی خود را به همراه تصویر شناسنامه یا کارت ملی حداکثر تا تاریخ ۲ تیر از طریق آدرس https://darkhast.sanjesh.org به سایت سازمان ارسال کنند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا