اقتصادی

آخرین قیمت ها در بازار خودرو

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران در خصوص آخرین وضعیت بازار خودرو توضیحاتی داد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرآنلاین، کاشانی نسب نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران در خصوص آخرین وضعیت بازار خودرو، گفت:  حدود یک هفته است که آرامش خوبی در بازار خودرو است و قیمت ها نوسان نداشته است. 

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران با تاکید بر اینکه قیمت‌ها اکنون در بازار دارای ثبات بود و تغییر چندانی نداشته است، گفت:  تقاضا برای خودروهای ایرانی در بازار وجود دارد اما بازار خودروهای خارجی راکد است و هیچ مشتری برای آنها وجود ندارد. به جرات می توان گفت تقاضای کاذب در بازار فروکش کرده و تنها خریدارانی که نیاز واقعی به خودرو دارند، خرید خود را انجام می‌دهند.

خرید و فروش خودرو

کاشانی نسب بیان کرد: اکنون بازار برای واسطه ها جذابیت ندارد و دست دلالان کوتاه شده است، پیش‌بینی ما این است که تا پایان سال نه تنها افزایش قیمتی نخواهیم داشت، بلکه با افزایش عرضه نیز شاهد ریزش بیشتر قیمت‌ها خواهیم بود.

او گفت: بعید است که در اوایل سال نیز شاهد نوسانات قیمت در بازار باشیم و فعلا قیمت ها تغییر نخواهد کرد، علاوه بر این با توجه به اینکه در طول سال همیشه عوامل زیادی در قیمت خودرو تاثیر می گذارد.

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران ادامه داد: هر ساله با نزدیک شدن به شب عید خریداران زیادی در بازار وجود داشت اما اکنون این خریداران به شدت کم شده اند. 

مدل خودروقیمت (تومان)
پژو ۲۰۶تیپ ۲۱۹۶.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶تیپ ۵ ۲۶۰.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۶ صندوقدار v8۲۶۶.۰۰۰.۰۰۰
پژو ۲۰۷ اتوماتیک۳۹۸.۰۰۰.۰۰۰
رنو تندر۹۰ E2۳۴۴.۰۰۰.۰۰۰
رنو تندر پلاس اتوماتیک۴۲۵.۰۰۰.۰۰۰
رانا پلاس ۲۴۰.۰۰۰.۰۰۰
دنا  معمولی ۲۷۰.۰۰۰.۰۰۰
دنا پلاس دنده ای توربو۳۶۰.۰۰۰.۰۰۰
سایپا ۱۱۱۱۳۰.۰۰۰.۰۰۰
سایپا ۱۳۱۱۱۰.۰۰۰.۰۰۰
 سایپا ۱۳۲(۱۳۹۸)۱۱۵.۰۰۰.۰۰۰
ساینا۱۳۳.۰۰۰.۰۰۰۰
تیبا(رینگ فولادی )۱۱۷.۰۰۰.۰۰۰
تیبا ۲(رینگ فولادی )۱۳۰.۰۰۰.۰۰۰
کوییک دنده ای ۱۴۳.۰۰۰.۰۰۰

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا