اجتماعی

آموزش سربازی تا اطلاع ثانوی یک ماهه شد

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: با توجه به ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، مدت آموزش رزم مقدماتی سربازان به علت تشدید شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی یک ماهه است.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری مهر ، سردار تقی مهری اظهار داشت: با توجه به ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، مدت آموزش رزم مقدماتی سربازان به علت تشدید شیوع ویروس کرونا و نیاز به رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی سربازان عزیز، با یک ماه کاهش، کماکان تا اطلاع ثانوی به صورت یک ماهه استمرار خواهد داشت.

وی تاکید کرد: هر گونه تصمیم گیری در خصوص تغییر مدت زمان این دوره به شرایط تداوم شیوع این بیماری در آینده بستگی داشته و در زمان مقرر تعیین تکلیف و اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا