اقتصادی

ادامه روند فرسایشی اصلاح شاخص بورس

در ادامه روزهای گذشته روند فرسایشی اصلاح شاخص بورس امروز با افت ۸هزار واحدی و سرخی بازار خاتمه یافت.

به گزارش روند بازار بورس بازار اوراق بهادار تهران امروز نیز با کاهش ۸ هزار و ۱۱۳ واحد به رقم یک میلیون و ۲۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد رسید. همچنین شاخص کل با معیار هم وزن با کاهش ۱۰۷۵ واحد به رقم ۴۳۶ هزار و ۹۶ واحد رسید.

ارزش روز بازار در بورس تهران به بیش از ۴ میلیون و ۸۲۹ هزار میلیارد تومان رسید. معامله‌گران امروز بیش از ۲ میلیارد سهام حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب ۲۶۳ هزار نوبت معامله و به ارزش ۲۵۱۸ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

بانک دی، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان، سنگ آهن گهر زمین، سرمایه گذاری صبا تامین و اعتباری ملل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

خبرآنلاین

نمای پایانی بورس امروز

🔹افت هشت هزار و ۱۱۳واحدی شاخص کل (۰.۶درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۲۱۴هزار واحدی قرار داد.
🔹شاخص‌ هم وزن ۰.۲درصد افت کرد.
🔹ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس حدود دو هزار و ۶۲۰میلیارد تومان رسید.
🔹بیش از ۵۲۵میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی
🔹رشد بیش از یک درصد ۴۱نماد و افت بیش از یک درصد ۵۴۷نماد

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا