اقتصادی

ارز دیجیتال ایاس (Eos) بخریم یا نخریم؟

ارز دیجیتال ایاس یک پلتفرم است که درسال ۲۰۱۸ توسط (دنیل لرمر و برندن بلومر) برای دنیای واقعی طراحی و زیرساخت‌های این ارز برای بلاکچین عمومی یا خصوصی ساخته شده است. اما ایاس چقدر ارزش نگهداری دارد؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، ایاس برای پردازش ایمن برنامه طراحی شده است.

حسین مریدسادات، مدرس و تحلیلگر بازارهای مالی در رابطه با ارز دیجیتال ایاس گفت: در ساخت EOSIO از الگوی توسعه و زبان‌های برنامه‌نویسی آشنا استفاده می‌شود که توسط برنامه‌های غیر بلاکچین موجود استفاده می‌شود. این بدان معنی است که توسعه‌دهندگان می‌توانند با استفاده از ابزارهای توسعه‌ای که از قبل می‌شناسند، یک تجربه کاربری یکپارچه ایجاد کنند.

نمودار

این کارشناس در ادامه گفت: هدف از ایجاد پلتفرم eos، ارائه یک بستر امن و چابک برای اجرای قراردادهای هوشمند و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز است که سرعت انتقال داده‌ها (یا تراکنش‌ها) را افزایش و کارمزد آنها را تا حد امکان کاهش دهد.

مرید ضمن اشاره به این نکته که این ارز در کانال صعودی خود قرار دارد، در رابطه با محدوده قیمتی این ارز گفت: نماد EOS از تاریخ ۲۲ اپریل یک ریزش داشته و بعد آن وارد کانال صعودی شده، میانه کانال حدودا ۶ دلار است که در این محدوده خود را تثبیت کرده  و سقف کانال ۷ دلار است. در حال حاضر قیمت این ارز ۶٫۶۰۰ دلار است.

این تحلیل صرفا برای آشنایی بیشتر با بازار ارزهای دیجیتال است و توصیه‌ای برای خرید یا فروش بر اساس آن نیست.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا