اجتماعی

اسامی مراکز معاینه فنی خودرو در تهران در ایام نوروز اعلام شد

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، اسامی مراکز معاینه فنی خودرو در تهران در ایام نوروز را اعلام کرد.


به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری تسنیم ، شادی مالکی اظهار کرد: با توجه به اهمیت انجام معاینه فنی در سفرهای نوروزی و تاکید پلیس راهور فراجا به کنترل معاینه فنی خودروها در جاده به منظور رفاه حال شهروندان و تسهیل در ارائه خدمت‌رسانی در ایام تعطیلات نوروز، در ۲۹ اسفندماه مراکز سراج، شهید آبشناسان، شقایق، خاوران، امام رضا(ع)، شهدای زمان‌آباد، فدائیان اسلام، آزادی و ایران خودرو، واحدهای سیار جیحون و هنگام از ساعت ۷ الی ۱۴، در روز یکم فروردین ماه مراکز سراج، شهدای زمان‌آباد، ایران خودرو و واحدهای سیار جیحون و گیلان از ساعت ۸ الی ۱۷ و از دوم تا سوم فروردین ماه مراکز معاینه فنی شهید آبشناسان، شقایق، خاوران، امام رضا(ع)، شهدای زمان‌آباد، بعثت، فدائیان اسلام، ایران خودرو، واحدهای سیار جیحون و هنگام از ساعت ۸ الی ۱۷ و در روز چهارم فروردین ماه مراکز شهید آبشناسان، شقایق، خاوران، امام رضا(ع)، شهدای زمان‌آباد، بعثت، فدائیان اسلام، ایران خودرو، واحدهای سیار جیحون و هنگام از ساعت ۸ الی ۱۴ فعال هستند؛ ضمناً مرکز بیهقی در تمامی این ایام به صورت شبانه‌روزی خدمت‌رسانی می‌‌کند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌شود با توجه به فعالیت مراکز منتخب در این ایام جهت اطلاع از آخرین ساعت کاری و نحوه فعالیت مراکز شهر تهران به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند.

وی در خصوص ادامه فعالیت ۲۴ ساعته مرکز بیهقی در سال جدید گفت: با توجه به مصادف شدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان برای رفاه حال روزه‌داران عزیز و استفاده از خدمات مراکز معاینه فنی پس از افطار این ستاد نسبت به ادامه افزایش ساعت‌کاری و شبانه‌روزی کردن مرکز بیهقی اقدام کرده است. البته درصورت مراجعه و استقبال شهروندان از این طرح در ایام ماه مبارک رمضان، نحوه فعالیت بعضی از مراکز تغییر و این مراکز از افطار تا سحر فعال خواهند شد. ضمناً با توجه به فعالیت مرکز بیهقی در زمان افطار از مراجعین به آن مرکز در این زمان پذیرایی خواهد شد.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی در ارتباط با فعالیت مراکز معاینه فنی پس از تعطیلات نوروز بیان کرد: پس از تعطیلات از پنجم فروردین ماه سال ۱۴۰۲ تمام مراکز فعال بوده و به استثناء مرکز بیهقی که به صورت شبانه‌روزی است تمام مراکز از ساعت ۷ الی ۱۷ ارائه خدمات می‌کنند.

مالکی در خصوص خودروهای شخصی مشمول معاینه فنی در ماه ابتدایی سال جدید افزود: براساس قانون خودروهای شخصی از زمان تولید به مدت چهار سال از انجام معاینه فنی معاف هستند لذا از شهروندان تقاضا می‌شود برای انجام معاینه فنی دوره‌ای برای توزیع مراجعات در طول سال به ماه تولید خودرو نیز توجه شود. در فروردین ماه سال جدید خودروهای تولید داخل فروردین ۱۳۹۸ و ماقبل و خودروهای وارداتی مارس ۲۰۱۹ و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پذیرش در ۷ مرکز معاینه فنی شهر تهران صرفاً اینترنتی انجام می‌شود. مراجعه به مراکز بیهقی، نیایش، شهید آبشناسان، سراج و دماوند و دو واحد سیار نوبنیاد و گیلان تنها با تعیین وقت قبلی از طریق نوبت‌گیری اینترنتی امکان‌پذیر است؛ البته بجز ۷ مرکز صدر الاشاره مراجعه به‌صورت حضوری و یا نوبت‌گیری اینترنتی به سایر مراکز امکان‌پذیر است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا