ورزش

استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد

تیم فوتبال استقلال که توانسته بود با نمایش‌های قابل قبول از مرحله مقدماتی صعود کند، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده ازبکستان شکست خورد و حذف شد.

روند بازار – به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال که با پیروزی قدرتمندانه برابر الاهلی عربستان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده بود، شامگاه امروز شنبه در این مرخله به مصاف تیم پاختاکور ازبکستان رفت و با قبول شکست ۲ بر یک برابر این تیم از رسیدن به مرحله بعد باز ماند.

مجید نامجومطلق در این دیدار از سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی (۶۸ ذکریا مرادی)، ارسلان مطهری (۵۳ آرش رضاوند)، مهدی قائدی و شیخ دیاباته استفاده کرد.

در نیمه اول تیم فوتبال استقلال در دقیقه ۳۳ توسط علی کریمی و از روی یک ضربه ایستگاهی به گل برتری دست پیدا کرد اما در فاصله دو دقیقه مانده به پایان نیمه اول روی غافلگیری مدافعان «گاردن کرن» با ضربه سر دروازه استقلال را باز کرد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم تیم ازبکستانی در بهترین زمان به گل رسید و توانست خیلی زود گل دوم را وارد دروازه استقلال کند تا از نظر روحی در شرایطی مطلوبی قرار گیرد. اشتباه بازیکنان استقلال فرصت خوبی برای «دردیف» ایجاد کرد کرد و شوت او به گل دوم پاختاکور در دقیقه ۴۷ تبدیل شد.

بعد از این گل در شرایطی که انتظار می‌رفت استقلال بتواند مثل دیدار برابر الاهلی نمایش دهنده فوتبال هجومی و زیبایی باشد، بازیکنان این تیم در دادن چند پاس سالم و پی در پی عاجز بودند و در مقابل تیم پاختاکور بسیار هماهنگ بازی کرد.

تیم ازبکستانی با حفظ فشار روی بازیکنان خط دفاعی استقلال و پاس‌های کوتاه پرتعداد عملاً اجازه بازیسازی را از شاگردان نامجومطلق گرفت.

سرمربی استقلال تلاش کرد با تعویض‌هایی که انجام می‌دهد شرایط فنی تیمش را تغییر دهد اما استقلال کم رمق تر از آن بود که در این دیدار بتواند دروازه پاختاکور را با خطر جدی مواجه کند.

در دقیقه ۸۰ درون محوطه جریمه تیم پاختاکور توپ به دست مدافع این تیم خورد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در این صحنه اکثر بازیکنان و نیمکت نشینان استقلال به نشانه اعتراض به سمت داور رفتند اما این اعتراض هم ثمری نداشت.

یک دقیقه بعد شیخ دیاباته درون محوطه جریمه موقعیت گلزنی داشت اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

در وقت‌های اضافه هم استقلال نتوانست کاری از پیش ببرد تا در نهایت این بازی را واگذار کند و از دور مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنار برود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا