ورزش

اعلام زمان آغاز مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

زمان آغاز مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال مشخص شد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرنگار مهر، روز گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا جلسه‌ای را با فدراسیون‌های عضو در شرق و غرب قاره برگزار کرد. یکی از مباحث این جلسه، زمان برگزاری مرحله دوم و مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ بود.

مهدی محمدنبی دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره زمان برگزاری باقیمانده مسابقات مرحله دوم انتخابی، گفت: کنفدراسیون در این باره با فیفا مذاکراتی داشته است. در نهایت پیشنهاد برگزاری ۴ مسابقه باقیمانده این مرحله در فیفادی اکتبر و نوامبر است. بدین ترتیب که ۸ و ۱۳ اکتبر و ۱۲ و ۱۷ نوامبر ۲۰۲۰ این مسابقات به انجام برسد. این پیشنهاد از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام گرفته و قرار است فیفا در این باره اطلاع رسانی نهایی را انجام دهد.

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی با ۶ امتیاز در رده سوم جدول گروه C قرار دارد. عراق و بحرین در این گروه اول و دوم هستند.

نبی افزود: مقرر شد قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در ژانویه ۲۰۲۱ صورت پذیرد و آغاز این مسابقات از ماه مارچ ۲۰۲۱ خواهد بود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا