اقتصادی

چه کسانی مشمول افزایش حقوق در نیمه دوم سال می شوند؟

میرتاج الدینی، رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب کشور گروه ها و افرادی که شامل افزایش حقوق در نیمه دوم سال می شوند را تشریح کرد.

به گزارش روند بازار، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا میر تاج الدینی در گفتگو با خبرنگار تحلیل‌بازار، در خصوص افزایش حقوق کارمندان گفت: امسال برای اولین بار دولت در نوبت تصمیم به افزایش حقوق کارمندان گرفته است.

وی افزود: لایحه افزایش حقوق کارمندان متوقف نشده و طی هفته جاری در مجلس بررسی می شود. دوفوریتی این لایحه تصویب شده و در صحن علنی مجلس بررسی خواهد شد.

وی در خصوص اینکه چه کسانی شامل افزایش حقوق در نیمه دوم سال می شوند، گفت: کارگران و کارمندان نهادها و سازمان های دولتی مشمول این موضوع هستند که حدود ۲۰ درصد افزایش حقوق دریافت می کنند.

تاج الدینی با تاکید بر اینکه ۵۵ هزار میلیارد تومان بار مالی این طرح است، گفت: به عنوان مثال حقوق شاغلان با دو نفر عائله حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و حقوق بازنشستگان نیز در حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا