اقتصادیدانش و فناوری

اقبال خارجی ها به تجهیزات پزشکی ایران

رئیس ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه «ایران هلث»، گفت: تجهیزات پزشکی ایران مورد اقبال بسیاری از کشورها قرار دارد که می توان از این ظرفیت در راستای توسعه صادرات کشور، استفاده کرد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری مهر، ادریس مازندرانی، اظهار داشت: برگزاری نمای شگاه ایران هلث، در تقویت صادرات به ویژه در شرایط کنونی تحریم‌ها و نوسانات ارزی بسیار مؤثر است و می‌توانند نتایج بسیار مطلوبی را به همراه داشته باشد.

وی افزود: در این نمایشگاه از ۱۵ کشور، هیئت‌های تجاری دعوت شدند و از حضور آنها می‌توان در جهت تقویت صادرات استفاده کرد و نتایج مثبتی را شاهد بود.

رئیس ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاه «ایران هلث»، ادامه داد: هیئت‌های تجاری از کشورهای آسیای شرقی همچون چین، مالزی و سنگاپور از اروپا کشورهایی همچون آلمان، ایتالیا و انگلیس و از کشورهای آفریقایی و آسیا همچون آذربایجان، پاکستان، افغانستان، عراق، عمان و حتی روسیه حضور دارند.

مازندرانی با اشاره به اینکه کشورهای زیادی در جهان خریدار ملزومات پزشکی ایران هستند، ادامه داد: ۴ تشکل شامل اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی، انجمن مهندسی پزشکی، انجمن صنفی تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی و اتحادیه بازرگانان در برگزاری این نمایشگاه مشارکت دارند و این مسئله در کسب خریدار ملزومات پزشکی ایران بسیار مؤثر است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه ایران هلث بزرگ‌ترین رویداد نمایشگاهی در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: از همه دانشگاه‌های علوم پزشکی، مراکز درمانی، بیمارستان‌های دولتی و خصوصی جهت حضور در این نمایشگاه دعوت شده تا بتوانند نیازهای خود را تأمین کنند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاه «ایران هلث» ۱۹ تا ۲۲ خرداد ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

خبرنگار: حبیب احسنی پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا