کسب و کار

الهام ایده ی زیبایم ثروتمندم ساخت

برای شروع راه موفقیت، داشتن یک ایده ی خوب تنها چیزی است که به آن نیاز دارید گاهی شانس آن قدر سرزده در خانه ات را می زند که از تعجب شاخ در می آورید. برای من با ورود به تجارت با محصولاتی بازارپسند این اتفاق افتاد. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

آتل چوبی

آتل چوبی نوعی خاص از تجهیزات ارتوپدی برای ثابت نگه داشتن عضو مصدوم است که در انواع مختلف تولید و در بازار موجود است.

معمولا هنگام بروز حوادث مختلف مانند آتش سوزی و یا پرت شدن از مکانی بلند و مانند آن نیاز به تجهیزاتی برای ثابت نگه داشتن اندام بدن هست.

بهترین این تجهیزات لوازم ارتوپدی است که در انواع مختلف در بازار موجود می باشد.

آتل چوبی یک نمونه از این تجهیزات است که برای ثابت نگه داشتن عضو یا اعضایی مختلف تولید شده است. این کالا دارای نمونه های مختلف در سایز های کوچک و بزرگ است.

آتل پا پاک سمن

آتل پا دارای انواع مختلفی است و جنس های متفاوتی نیز از این وسیله موجود است که می توان به نوع پلاستیکی یا فلزی آن اشاره کرد.

آتل پا پاک سمن همچنین ممکن است از نوع گچی یا فایبر گلاس باشند که هر کدام برای نوع خاصی آسیب و جراحات کاربرد دارند.

همچنین دارای نمونه های متفاوتی مانند آتل بلند اندام تحتانی است که از قسمت ران پا تا کف پا را پوشش می دهد و نوع دیگر که آتل کوتاه تحتانی نام دارد از قسمت زانو تا کف پا پیش می رود.

استفاده از آتل به مدت مشخص باعث جوش خوردن استخوان در محل شکستگی و تسریع بهبودی می گردد‌.

آتل پا پاک سمن

آتل انگشت شست پا

آتل انگشت شست پا قابلیت رادیوگرافی و قابلیت تنظیم داشته که برای انگشتان کوچک و بزرگ مناسب می باشد.

استفاده آسان و راحتی داشته و همچنین آتل انگشت شست پا به هیچ عنوان ایجاد حساسیت نکرده و متریال آن متناسب با پوست بدن انسان به کار گرفته شده است.

در هنگام خرید آتل انگشت اشاره دست، نکات بسیاری وجود دارد تا بر این اساس انتخابی دقیق و با کیفیتی داشته باشید.

باید بر اساس سایز انگشتان خود و میزان ضرب دیدگی آن را انتخاب کرد که این مورد توسط پزشک تعیین می شود.

توجه کنید که برندهای مختلفی این محصول را تولید می کنند، آتل را از برندی انتخاب کنید که با کیفیت باشد و متریال مرغوبی را در تولید محصول به کار برده باشد.

توجه به استریل بودن بسته بندی محصول بسیار مهم است و از خرید نمونه هایی که بدون بسته بندی هستند یا تاریخ تولید؛ انقضا و ترکیبات مواد اولیه به کار رفته روی آن درج نشده خودداری کنید.

آتل انگشت شست پا

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا