اجتماعی

آغاز انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز پنج شنبه ۲ تیرماه آغاز شد.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی از امروز پنج شنبه ۲ تیرماه آغاز شد.

داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ که براساس کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب رشته/محل‌های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می‌توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه سازمان سنجش از امروز پنج شنبه ۲ تیر ماه تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۱ تیر ماه با مراجعه به سامانه ثبت‌نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

داوطلبان باید ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه کامل نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

نکات مهم در انتخاب رشته:

توجه داوطلبان گرامی را به نکات ذیل جلب می‌نماید:

۱- داوطلب گرامی جهت ثبت نام از آخرین نگارش مرورگرهای Google Chrome و یا Mozilla Firefox استفاده نمایید.

۲- داوطلبان لازم است به منظور انتخاب رشته با استفاده از شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه اولیه سازمان سنجش آموزش کشور و کدملی وارد سامانه شوند.

۳- پس از ورود به سامانه لازم است هزینه انتخاب رشته به مبلغ ۱،۱۶۰،۰۰۰ ریال از سوی داوطلب پرداخت شود.

۴- هر داوطلب می تواند حداکثر تا ۱۰۰ کد رشته و محل را متناسب با کدرشته امتحانی خود انتخاب و به ترتیب اولویت ثبت نماید.

۵- داوطلبان پس از انتخاب رشته و محل لازم است گزینه ثبت نهایی را انتخاب و نسخه چاپی رشته و محلهای انتخابی را از سامانه دریافت و تا زمان اعلام نتایج نهایی حفظ نمایند.

۶- ویرایش رشته / محل های انتخابی تا پایان مهلت انتخاب رشته فعال بوده و داوطلبان نیازی به پرداخت هزینه مجدد به منظور ویرایش رشته و محل های انتخابی خود نیستند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا