ورزش

اولین شگفتی جام ۲۰۲۲ / مسی و آرژانتین مغلوب عربستان شدند

تیم ملی فوتبال آرژانتین که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است، دیدار اول خود در این مسابقات را با شکست برابر عربستان پشت سرگذاشت تا شگفتی اول این جام رقم بخورد.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرنگار مهر، رقابتهای گروه سوم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز با دیدار تیم های آرژانتین و عربستان در ورزشگاه لوسیل آغاز شد که طی آن سبزپوشان آسیایی ۲ بر یک حریف نامدار خود را شکست دادند.

این دیدار در شرایطی آغاز شد که آرژانتینی ها در ۳۶ بازی گذشته خود شکستی نداشته اند و به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی راهی قطر شده بودند.

لیونل مسی با این ضربه گل آرژانتین را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند
لیونل مسی با این ضربه گل آرژانتین را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند

اتفاقاتی که در نیمه اول رقم خورد حاکی از پیروزی آسان تیم ملی آرژانتین بود. این گمانه زنی با گل زود هنگام لیونل مسی رنگ تحقق به خود گرفت که در دقیقه ۱۰ از روی نقطه پنالتی دروازه عربستان را به راحتی باز کرد. این تیم در نیمه اول سه گل دیگر هم به ثمر رساند که هر سه آنها آفساید اعلام شد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر یاران مسی به پایان برسد.

اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و این عربستان بود که دو بار دروازه حریف قدرتمند خود را باز کرد. در همان شروع نیمه دوم صالح الشهری در دقیقه ۴۸ موفق شد دروازه آرژانتین را باز کند تا کار به تساوی کشیده شود اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۵۳ سالم الدوساری یک گل زیبا به ثمر رساند تا آب سردی بر پیکر آرژانتین مدعی بریزد.

شادی بازیکنان عربستان پس از باز کردن دروازه آرژانتین

بعد از این دو گل سرمربی آرژانتین تصمیم به ایجاد تغییراتی در ترکیب تیمش قرار گرفت تا گل خورده را جبران کند اما بازی کم نقص عربستانی ها این فرصت را از آن گرفت.

در ۱۰ دقیقه پایانی لیونل مسی و یارانش تلاش زیادی کردند تا دروازه عربستان را باز کنند اما دروازه بان سبزپوشان اجازه این کار را نداد و در چند موقعیت ناجی دروازه‌اش شد تا در نهایت عربستان اولین شگفتی جام را رقم بزند و به سه امتیاز شیرین و فراموش نشدنی دست پیدا کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا