اقتصادی

بازار ارزهای دیجیتال روندی نزولی در پیش گرفت

در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته بازار ارزهای دیجیتال کلیت بازار به دلیل ریزش بیت‌کوین روندی نزولی پیدا کرده است.

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، تلاش‌های بیت‌کوین برای پس گرفتن محدوده ۶۰ هزار دلار بی‌فایده بود و این ارز دوباره تا محدوده ۵۴ هزار دلار ریزش کرد و کلیت بازار ارزهای دیجیتال هم به دنبال بیت‌کوین روندی نزولی پیدا کردند.

اتریوم هم نسبت به ۲۴ ساعت گذشته حدوده ۳۰۰ دلار ریزش کرده و در محدوده سه هزار و ۸۰۰ دلار معامله می‌شود. دوج‌کوین هم بعد از ریزش یک بار تا محدوده ۵۷ سنت رشد کرد اما دوباره روندی نزولی پیدا کرد و حالا در محدوده ۴۵ سنت معامله می‌شود.

کاردانو نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۷ درصد، ریپل ۱۲ درصد و پولکادات هم ۱۲ درصد ریزش کردند و در کف قیمتی خود معامله می‌شوند.

کلیت بازار نسبت به ۲۴ ساعت گذشته روندی نزولی داشته اما ارز دیجیتال شیبا هنوز با قدرت به روند صعودی خود ادامه می‌دهد و در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۰ درصد رشد کرده است و به رتبه ۱۶ مارکت‌کپ رسیده است.

اگرچه اکثر کارشناسان عقیده دارند بیت‌کوین در آینده به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد اما آن‌ها فکر می‌کنند این ارز باید قبل از حرکت به سمت ۱۰۰ هزار دلار یک اصلاح قیمتی داشته باشد و بعد به سمت هدف بعدی خود حرکت کند.

محدوده‌ حمایتی مهم بیت‌کوین در وهله اول ۵۲ هزار دلار است و اگر از این ناحیه پایین‌تر بیاید به کف قبلی خود یعنی ۴۷ هزار دلار خواهد رسید و اگر این محدوده را هم از دست بدهد یک محدوده حمایتی مهم در ۴۲ هزار دلار دارد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا