ورزش

باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی به توافق رسید

باشگاه استقلال پس از قطع همکاری با محمود فکری سرانجام با فرهاد مجیدی به توافق رسید و با وی قرارداد بست تا این مربی که فصل گذشته سرمربی آبی‌پوشان بود، مجددا هدایت استقلال را بر عهده بگیرد.

به گزارش روند بازار به نقل از مهر، به دنبال نارضایتی اعضای هیات مدیره و هواداران استقلال از نتایج و عملکرد این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر، احمد مددی در نشستی که صبح روز سه شنبه با محمود فکری داشت، با وی به توافق رسید تا این مربی از مسئولیتش استعفا کند.

به دنبال جدایی محمود فکری، رایزنی با سه گزینه مد نظر باشگاه استقلال جدی تر از قبل پیگیری شد و در نهایت هیات مدیره این باشگاه امروز چهارشنبه فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی آبی پوشان برای ادامه لیگ برتر انتخاب کرد.

حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال ضمن اعلام خبر توافق استقلال با فرهاد مجیدی، از اعلام مدت زمان این قرارداد و جزئیات آن خودداری کرد و گفت که در روزهای آینده همه چیز مشخص خواهد شد.

البته باشگاه استقلال بعدازظهر امروز در خبر رسمی خود تاکید کرد قرارداد مجیدی دو سال و نیمه خواهد بود. 

مجیدی فصل گذشته و بعد از جدایی آندره استراماچونی هدایت استقلال را بر عهده گرفت و در لیگ برتر نایب قهرمان شد. این مربی بعد از فینال جام حذفی و ناکامی استقلال در رسیدن به عنوان قهرمانی، از استقلال جدا شد.

جواد نکونام، امیر قلعه نویی و ساکت الهامی سه گزینه دیگر برای هدایت استقلال بعد از استعفای فکری بودند که شرایط حضورشان در این تیم فراهم نشد.

استقلال که در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر ۲۷ امتیازی است و در رده سوم جدول قرار دارد، روز شنبه آینده به مصاف تیم رده چهارمی فولاد خوزستان می‌رود و مجیدی اولین مسابقه رسمی خود را با تیم جواد نکونام برگزار می‌کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا