کسب و کار

با زعفران معجزه ثروت را با چشمان خود دیدم

بعد از این‌ که دوره‌ های کاشت زعفران را گذراندم به فکر انجام کارآفرینی در حوزه زعفران افتادم و بعد از این ‌که با تلاش و کوشش در این مسیر قدم گذاشتم نتایج موفقیت آمیزی را شاهد بودم. به ‌طوری ‌که توانستم کارگاه تولید زعفران خود را گسترش بدهم و سرمایه ‌ی خودم را چند برابر بکنم، به ‌طور قطع می ‌توانم بگویم من با زعفران معجزه را در زندگی ام دیدم. با ما همراه باشید تا این محصول عالی را بهتر معرفی کنم. 

زعفران نگین صادراتی

 زعفران گلبول های قرمز خون را بهبود می بخشد و به درمان کم خونی و علائم آن کمک می کند، چون حاوی مقادیر بالای آهن می باشد و همین ها باعث شده اند، خرید و فروش زعفران همیشه بازار گرمی داشته باشد.  زعفران نگین صادراتی یکی از برند های معتبر و صاحب نام می باشد، که با خرید آن دیگر شما هیچ دغدغه ای در رابطه با نامرغوب بودن محصول ندارید. زعفران طبیعت گرم و خشکی دارد و غنی از آنتی اکسیدان، کروکین، سافرنال، کاروتنوئیدها، پیکرکروکین، کروک و فوکوس، مس، فولات، ریبوفلاوین، تیامین، ویتامینA، منیزیم، روی، سلنیوم، آهن، منگنز، کلسیم و پتاسیم می باشد. زعفران saffron از تیره زنبقیان می باشد که در فصل پاییز گل های آن رشد می کند که ۶ گلبرگ بنفش رنگ دارد و قسمتی که در انتهای خامه و کلاله می باشد به آن زعفران می گویند‌‌.

زعفران ایرانی

زعفران ایرانی یکی از معروفترین محصولات دنیا می باشد، می توان گفت زعفران طعم کمی تلخ دارد و معطر می باشد و در آسیای جنوب شرقی، مدیترانه شرقی، اسپانیا و ایران کشت می شود‌ از بزرگترین تولید کنندگان زعفران در ایران می توان به شهرستان های ساوه، گناباد، تربت حیدریه، خلیل آباد در استان خراسان رضوی، کاشمر، نیشابور، باخرز، تایباد، تربت جام، فردوس، قائنات، بیرجند در استان خراسان جنوبی، سرایان و بشرویه اشاره کرد. زعفران علاوه بر سلامتی بدن برای پوست هم فواید زیادی دارد، که از خواص زعفران برای پوست می توان گفت باعث روشن و سفید شدن پوست می شود و لکه های تیره را از بین می برد، چون حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان می باشد. برای این منظور می توانید ۳ قاشق چای خوری شیر را با مقداری پودر زعفران ترکیب و به روی پوست خود به مدت ۱۵ دقیقه ماساژ دهید.

زعفران ایرانی

زعفران سحرخیز

زعفران سحرخیز از جمله بهترین برندهای تولید زعفران می باشد. در ادامه موارد میزان مصرف زعفران را بیان می کنیم برای درمان افسردگی دو بار در روز باید ۳۰ میلی گرم عصاره زعفران مصرف شود.۱۵  میلی گرم عصاره زعفران برای درمان سندروم پیش از قاعدگی باید در روز دو بار مصرف گردد. برای درمان آلزایمر در روز باید ۳۰ میلی گرم عصاره زعفران مصرف شود. در مصرف هر ماده غذایی از جمله زعفران نباید زیاده روی شود، چون می تواند عوارضی را برای بدن ایجاد کند، به همین دلیل توصیه می شود با مشورت پزشک زعفران به میزان مناسبی مصرف گردد.

زعفران سحرخیز

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا