دانش و فناوری

بررسی گوشی گلکسی A۳۴ سامسونگ

گوشی گلکسی A۳۴ در چهار رنگ به بازار‌های جهانی عرضه می‌شود.


به گزارش روند بازار به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی تصاویری از گلکسی A۳۴، گوشی میان‌رده‌ی سامسونگ منتشر شده که رنگ‌بندی جذاب ‌ این محصول را نشان می‌دهد. شرکت سامسونگ قصد دارد در سال جدید میلادی محصولات اقتصادی، میان‌رده، بالارده و تاشو، خود را برای کاربران عرضه کند. اما اینطور که به نظر می‌رسد، نخستین سری از گوشی‌هایی که این شرکت باید در همان سه ماه نخست از آن‌ها رونمایی کند، سری گلکسی S۲۳ و و میان‌رده‌های سری گلکسی A هستند.

در رابطه با گوشی‌های سری گلکسی AX۴ تاکنون خبر‌های زیادی منتشر شده اما به تازگی شاهد انتشار تصاویر گلکسی A۳۴ بودیم؛ تصاویری که از رنگ‌بندی جذاب این محصول خبر می‌دهند. البته پیش از این به لطف لو رفتن تصاویر ماکت‌های این گوشی توانسته بودیم از طراحی آن کاملا مطلع شویم. در تصویری که اکنون لو رفته، پنل پشتی کاملا ساده بدون ماژول دوربین و لنز‌هایی که به صورت مجزا پشت سر هم در بالاترین قسمت سمت چپ پنل قرار گرفته‌اند.

گلکسی A۳۴

گلکسی A۳۴ قرار است در چهار رنگ مختلف گرافیتی، لیمویی، بنفش و نقره‌ای راهی بازار شود؛ از لحاظ ظاهری این گوشی شباهت زیادی با سری گلکسی S۲۳ خواهد داشت که در آن‌ها هم خبری از ماژول نیست. همچنین به نظر می‌رسد تمام گوشی‌های سری گلکسی AX۴ هم از همین طراحی برخوردار باشند، ولی از لحاظ رنگ‌بندی اوضاع متفاوت خواهد بود.

گلکسی A۳۴ نمایشگری ۶٫۵ اینچی از نوع AMOLED خواهد داشت که وضوح آن به +FHD و رفرش‌ریت آن به ۹۰ هرتز خواهد رسید. این گوشی دارای پردازنده‌ی اگزینوس ۱۲۸۰، ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، خواهد بود. البته گفته می‌شود یک نسخه از این گوشی با تراشه‌ی قدرتمند دایمنسیتی ۱۰۸۰ راهی بازار خواهد شد. دوربین سلفی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۴۸، دوربین فوق عریض ۸ و در نهایت دوربین ماکرو هم ۵ مگاپیکسلی خواهند بود.

این گوشی استاندارد ضد آب IP۶۷، امکان ضبط ویدئو با کیفیت ۴ K چه با دوربین سلفی چه با دوربین‌های اصلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژر ۲۵ واتی (خارج از جعبه) خواهد داشت.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا