کسب و کار

بهترین سمساری در شهر تهران

چنانچه شما در شهر تهران زندگی می کنید شاید این سوال بارها برای شما پیش آمده باشد که بهترین سمساری در شهر تهران کجاست؟ بسیاری از ما برای خرید و فروش کالاهای دست دوم نیاز به مراجعه به سمساری ها داریم. اما همیشه پیدا کردن سمساری که بتوان با اطمینان در آن به خرید و فروش پرداخت کمی دشوار است. در این مقاله تلاش می کنیم تا به خواننده در یافتن پاسخ این سوال کمک کنیم. پیش از معرفی بهترین سمساری در شهر تهران باید کمی درباره کلیت سمساری و تاریخچه ی آن بدانیم. همچنین به بیان مختصری از ویژگی های سمساری خوب می پردازیم.

سمساری چیست و سمسار کیست ؟

معنای واژه ی سمساری که یک لغت عربی به شمار می رود میانجی یا واسطه گری می باشد. سمساری در اصطلاح امروزی خود به معنای محلی است که در آن اجناس و کالاهای دست دوم معامله می شوند. اما واژه ی سمسار که اغلب اوقات به فرد صاحب سمساری گفته می شود در اصل به معنای شخصی همه فن حریف می باشد که در زمینه های مختلفی مهارت و اطلاعات دارد.

اخبار مرتبط

سمسار ها کسانی هستند که با تمام لوازم منزل از برند های مختلف تا لوازم خانگی و اداری آشنایی کامل دارند و می توانند با توجه به اطلاعات خود قیمت گذاری و خرید انجام دهند.

سمساری ها از اصناف قدیمی محسوب می شوند که در همه ی زمان ها بوده اند و خدمات مورد نیاز مردم را برای تهیه و یا فروش کالاهای دست دوم برورده می نمودند. همچنین این شغل در تمام دنیا نیز رواج داشته و مردم زیادی در سراسر جهان اقدام به خرید و فروش از این واحد های صنفی می کنند. البته سمساری در ایران با نوع خارجی آن کمی متفاوت است. در غرب سمساری ها در بسیاری از مواقع اقدام به امانت گرفتن کالا ها و پرداخت وام در قبال آن ها می کنند. در حقیقت کالاهای ارزشمند به عنوان ضامن باز پرداخت وجه محسوب می شوند. در گذشته سمسار ها با یک گاری دستی در سطح شهر گشت میزدند و اقدام به خرید و فروش اجناس دست دوم می کردند. اما امروزه این شغل نیاز به مجوزهای لازم از شهرداری دارد. سمساری ها تقریبا در همه ی جای شهره به ویژه کلان شهری مانند تهران یافت می شوند. 

سمساری خوب در تهران چه سمساری است؟

برای اینکه بتوانیم بهترین سمساری در تهران را شناسایی کنیم باید مختصری هم درباره ویژگی ها و شرایط یک سمساری خوب بدانیم. سمساری خوب باید رعایت انصاف را داشته باشد و در قیمت گذاری ها مبلغ مناسبی با توجه به نوع و وضع کالا ارائه دهد. از طرفی داشتن صداقت نیز در این کار از امتیازات سمسار محسوب می شود. برای اینکه یک سمساری در شهر تهران موفق و کارامد باشد باید ویژگی های خاصی داشته باشد نظیر :

– تجربه و قدمت سمساری : خرید و فروش کالاهای دست دموم ممکن است به ظاهر ساده به نظر برسد اما در حقیقت نیاز به تجربه و مهارت زیادی دارد. یکی از ویژگی هایی که می تواند موجب موفقیت معامله ی یک کالای دست دوم و در نتیجه رضایت مندی مشتری گردد تجربه کافی سمسار در این زمینه است.

به روز بودن سمساری : با توجه به گسترش و پیشرفت روز افزون تکنولوژی هر کسب وکاری که در این زمینه فعالیت و تلاش نداشته باشد خیلی زود از چرخه ی رقابت خارج خواهد شد. علاوه بر این وجود بستر های آنلاین کسب و کار موجب راحتی مشتری و دسترسی آسان وی می شود. بنابراین به نوعی مشتری مداری نیز محسوب می شود.

استفاده از نیروی متخصص : از آنجایی که سمساری ها اغلب تمام انواع کالاهای دست دوم را خرید و فروش می کنند. بنابراین نیاز است تا در هر زمینه از نیروی متخصص و ماهر استفاده کند. زیرا جمع تمام این اطلاعات برای یک فرد ممکن نیست. کالاهایی که در سمساری ها مورد معامله قرار می گیرند شامل:

  • مبل
  • میز
  • فرش
  • اجاق گاز
  • لوازم دکوری منزل
  • لوازم آشپزخانه
  • لوازم اداری
  • تابلو ها و لوازم آنتیک

می باشد.

سمساری در تهران

در ادامه به معرفی بهترین سمساری ها در شهر تهران می پردازیم:

سمساری آریا :

این سمساری سابقه ی کاری ۲۰ ساله ای دارد و در سطح شهر تهران شعب زیادی نیز دارد. از طریق این سمساری می توانید در منزل یا محل کار خود اقدام به انجام معامله نمایید. شریعتی، نیاوران، ولنجک، هروی و تهرانپارس از جمله شعب منتخب سمساری آریا هستند.

سمساری مسعود :

این واحد سمساری در تمام مناطق تهران اعم از شمال و جنوب و شرق و غرب دارای شعبه می باشد. . لوازم دست دوم شما را با قیمتی مناسب و منصفانه خریداری خواهد کرد.

سمساری آفتاب :

این سمساری با داشتن ۱۲ سال تجربه کاری درخشان قادر به طرف کردن تمام نیاز های مشتریان به خدمات در زمینه ی خرید و فروش کالاهای دست دوم را دارد. همچنین از دیگر خدمات این سمساری این است که علاوه بر بر طرف کردن ایرادات جزئی و تمیزکاری کالاهایی نظیر مبلمان و تابلو و فرش، اجناس را با ظاهری به دست مشتری می رساند که تفاوت با لوازم موجود در منزل نداشته باشد.

سمساری تهران :

این سمساری نیز با داشتن عب خود قادر به ارائه خدمات ایده آل سمساری به مشتری های خود است. به ویژه در زمینه خرید لوازم منزل نظیر لباسشویی، تلویزیون و فرش تخصص دارند.

سمساری حقگو :

شعب این سمساری در نیاوران پاسداران و شهرک غرب و تهرانپارس مشغول فعالیت هستند. کلیه کالاهای دست دوم خود را با قیمت مناسب می توانید از طریق شعب این سمساری به فروش رسانید یا کالاهای مورد نیاز خود را بهترین شکل و ظاهر و مناسب ترین قیمت تهیه و مصرف نمایید.

کلام آخر :

هر سمساری برای موفق بودن در کسب و کار خود نیاز به د اشتن شرایطی دارد که با شناخت آن ها می توانید انتخاب ایده الی در سمساری مورد نظر خود داشته باشید و از انجام معامله در آن سود ببرید. بهترین سمساری در شهر تهران نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. 

سمساری عطائی نیک نیز یکی از برترین سمساری ها در شهر تهران می باشد که در زمینه فروش لوازم منزل فوری در تهران هم فعالیت می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره سمساری می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

شعبه ۱ (شعبه اصلی)
۰۲۱-۲۲۶۹۱۷۵۶
۰۲۱-۲۲۶۹۱۷۵۷
۰۹۱۲۱۳۵۱۱۳۵

شعبه ۲
۰۲۱-۲۲۸۹۶۷۹۱
۰۲۱۲۲۷۵۴۷۰۱
۰۹۱۲۴۰۲۵۶۱۲

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا