کسب و کار

بهترین مرکز خدمات پرستاری در تهران کجاست؟

با توجه به تغییر شیوه زندگی و شاغل بودن تمامی افراد جامعه از جمله بانوان بسیاری از افراد توانایی نگهداری و مراقبت از سالمندان، کودکان و بیماران شان در منزل را ندارند و به دنبال مرکز معتبری برای ارائه خدمات پرستاری به عزیزان شان هستند که دارای پرستاران متخصص و حرفه ای باشد.

مرکز خدمات پرستاری سپید گستر

مرکز خدمات پرستاری سپید گستر مرکز مجاز و معتبر پرستاری در شهر تهران است که از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را با اخذ مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز کرده است و ارتقاء سلامت عمومی از بزرگ ترین اهداف این مجموعه عنوان می شود.

مجموعه سپید گستر با بهترین پرستاران سالمند، کودک و بیمار همکاری می کند، پرستارانی که در این مجموعه فعال هستند افراد متخصص و آموزش دیده ای هستند که کارشناسی یا کارشناسی ارشد پرستاری و روانشناسی دارند و با علم و دانش خود به سپری شدن بهتر و با کیفیت تر این دوره از زندگی افراد کمک می کنند.

خدماتی که موسسه پرستاری سپید گستر ارائه می‌دهد

۱. پرستاری از کودک در منزل

۲. پرستاری از سالمند در منزل

۳. پرستاری از بیمار در منزل

۴. پرستاری از بانوان باردار در منزل

۵. خدمات پزشکی در منزل

۶. خدمات پاراکلینیکی در منزل

ویژگی‌های پرستاران مجموعه سپید گستر

پرستاران این مجموعه قابل اعتماد و مسئولیت پذیر هستند.

یکی از مهم ترین ویژگی های پرستار در منزل قابل اعتماد بودن اوست، با استخدام پرستار از مجموعه سپیدگستر با خیالی آسوده پرستاری از عزیزان تان را به پرستار متخصص و آموزش دیده بسپارید تا به خوبی از عزیز تان مراقبت کرده و و به آن ها احساس امنیت بدهد.

تعهد و وجدان کاری دارند.

فردی که به پرستاری از کودک، بیمار و سالمند مشغول است باید تعهد و وجدان کاری داشته باشد و حس ایثار و انسان دوستی را در مراقبت و پرستاری اولویت قرار داده و در آخر به فکر منفعت مالی و اجتماعی خود باشد.

تخصص کافی دارند.

پرستارانی که در مجموعه سپید گستر فعالیت می کنند دارای کارشناسی پرستاری یا روان شناسی هستند و با مراحل کودکی، سالمندی و انواع بیماری ها آشنایی داشته و به سپری کردن دوره بهتر افراد کمک می کنند.

آن ها با انواع بیماری ها، دارو ها و عوارض شان آشنایی داشته و نقش تعیین کننده ای در سلامت جسمانی و روانی بیماران، سالمندان و کودکان دارند.

تجربه کافی دارند.

پرستاری و نگهداری از نوزادان، کودکان، سالمندان و بیماران با بیماری های خاص نیازمند تجربه است، پرستارانی که در این مجموعه پرستاری فعالیت می کنند افراد با تجربه ای هستند که از افراد بسیاری با شرایط مختلف مراقبت و نگهداری کرده اند.

روحیه قوی دارند.

دیدن و شنیدن ممشکلات افراد سالمند، بیمار و کودکان نیاز به روحیه قوی و مقاوم دارد، پرستار خوب کسی است که روحیه خود را حفظ کرده و با روحیه بالا به مراقبت و نگهداری از سایر افراد بپردازد.

مهارت حل مشکلات دارند.

این مهارت برای بسیاری از پرستاران ضروری است، پرستار باید بتواند بهترین تصمیم را در کوتاه ترین زمان ممکن گرفته و مشکلات افراد را در سریع ترین زمان ممکن برطرف کند.

صبور هستند.

پرستار کودک، سالمند و بیمار باید فردی صبور، مهربان و همدل باشد تا بتواند به درستی با افراد برخورد کرده و از آن ها مراقبت کند.

انعطاف پذیر هستند.

پرستار باید بتواند خود را با شرایط و وضعیت های متفاوت سازگار کند تا تواند بهترین خدمات را به خانواده افراد ارائه دهد.

وقت شناس هستند.

پرستار باید خوش قول و وقت شناس باشد و در زمانی که تعیین می‌شود در منزل برای مراقبت و نگهداری حضور داشته باشد، پرستاران مجموعه سپید گستر افراد منظم و وقت شناسی هستند که به بهترین شکل به ارائه خدمات می پردازند.

پرستار کودک در منزل

کودکی یکی از حساس ترین دوره های زندگی است که باید دقت ویژه ای به آن شود، پرستار کودک فردی متخصص و آموزش دیده است که در منزل شخصی افراد از کودک شان مراقبت می کند، پرستاران کودک علاوه بر مراقبت و نگهداری از کودک در زمینه رشد جسمانی، رشد شناختی، رشد اجتماعی فرهنگی، رشد عاطفی کودکان کمک کرده و او را برای حضور مؤثر در جوامع حاضر می کند.

وظایف پرستاران کودک

وظایف پرستاران کودک با توجه به سن کودک و شرایطی که دارد متفاوت است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

۱. ایمنی کودک را فراهم می کند.

۲. برای نوزادان و شیرخوارگان، شیر تازه درست کرده و به او شیر می دهد.

۳. کودک را مطابق با توصیه های والدین تربیت می کند.

۴. پوشک نوزاد و کودک را تعویض می کند.

۵. نوزاد و کودک را استحمام می کند و برای او لباس می پوشاند.

۶. برای کودک غذا و میان وعده درست کرده و به او می دهد.

۷. به کودک در انجام تکالیفش کمک می کند.

۸. با کودک وقت می گذراند و او را سرگرم می کند.

۹. کودک را به موقع می خواباند.

۱۰. کودک را به مدرسه برده و باز می گرداند.

پرستار سالمند در منزل

سالمندان از برکات زندگی ما جوان ترها هستند و وجود آن ها نعمتی در خانه است، بسیاری از افراد به دلیل مشغله های زیاد امکان مراقبت و نگهداری از سالمندان را ندارند، سالمندان دوست دارند که این دوره از زندگی شان را در کنار خانواده های شان بگذرانند.

پرستاران سپید گستر افراد متخصصی هستند که با انواع بیماری های جسمانی و روانی سالمندان آشنایی داشته و با صبر و حوصله در صدد حل کردن مسائل و مشکلات شان هستند.

وظایف پرستاران سالمند سپید گستر

۱. توجه و رسیدگی به بهداشت سالمند

استحمام سالمند، رعایت بهداشت فردی سالمند، نظافت سالمند، تعویض لباس سالمند، تعویض پوشک سالمند، شستشوی بدن سالمند

۲. رسیدگی به سلامت جسمانی سالمند

دارو دادن به سالمند، بررسی فشار و قند خون سالمند، ارائه خدمات تزریقات به سالمند، تعویض پانسمان سالمند، انجام نرمش و ورزش، ارائه خدمات فیزیوتراپی

۳. رسیدگی به سلامت روحی و روانی سالمند

وقت گذراندن با سالمند، انجام امور مورد علاقه سالمند، سرگرم کردن سالمند، انجام بازی های فکری با سالمند جهت تقویت حافظه و جلوگیری از آلزایمر

۴. رسیدگی به تغذیه سالمند

خریدن مواد غذای تازه و سالم، پختن غذای مقوی برای سالمند، غذا دادن به سالمند، تهیه میان وعده سالم، عدم استفاده از مواد عذایی مضر، توجه به رژیم غذایی سالم

۵. رسیدگی به امور منزل سالمند

جارو زدن منزل سالمند، نظافت و گردگیری منزل، مرتب کردن خانه سالمند، مرتب کردن اتاق، نظافت سرویس بهداشتی

پرستار از بیمار در منزل

بسیاری از افراد پس از ترخیص عزیزان شان از بیمارستان نگران نگهداری و مراقبت از عزیز شان در منزل هستند، پرستاری از بیمار در منزل یکی از خدماتی است که مجموعه سپید گستر ارائه می دهد، با استخدام پرستار بیمار متخصص فرد بیمار در کنار خانواده و در منزل دوران بهبودی را سپری کرده و و روحیه بهتری دارد.

وظایف پرستاران بیمار

۱. مدیریت برنامه های مراقبتی از بیماران

۲. دارو دادن به بیمار در ساعت های معین

۳. بررسی زخم ها، تعویض پانسمان، انجام پانسمان

۴. انجام خدمات تزریقات و وصل سرم

۵. فیزیوتراپی بیمار

۶. بررسی و چکاپ بیمار

۷. نظارت بر علائم حیاتی بیمار در حین مراقبت

۸. نظارت بر فرآیند بهبودی بیمار

مرکز خدمات پرستاری سپید گستر موسسه مجاز و معتبری است که می توانید مراقبت و نگهداری از عزیزان خود را با خیالی آسوده به پرستاران این مرکز بسپارید.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا