اقتصادی

بورس همچنان ارزنده است!

در حالی که خبرها برای بورس خوب است اما روند بازار سهام نزولی و عرضه در کلیت بازار سهام در حال افزایش است. به عقیده کارشناسان بازار بورس همچنان ارزنده است.

به گزارش روند بازار بورس به نقل از تجارت‌نیوز، شروع معاملات امروز بازار سهام با عرضه زیاد همراه بود و شاخص کل نیز روند نزولی پیدا کرد. اما سئوال اینجاست که چرا بورس متعادل نمی‌شود؟

مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با شرایط بورس گفت: بازار سهام از لخاظ فاندامنتال مشکلی ندارد و مستعد رشد است اما جو بازار سهام منفی است و در این شرایط اخبار خوب نیز در بازار سهام تاثیری ندارد.

این کارشناس در رابطه با مشکل بورس گفت: اگر دقت کنید در جریان شروع معاملات بورس فروشنده قوی نداریم و مشکل اصلی بازار سهام کمبود خریدار است. اول بازار صف فروش سنگین نداریم اما چون در بازار خریدار نداریم عرضه‌ها روی هم انباشته می‌شود. پول در بازار سهام وجود ندارد و باید از بیرون به بورس تزریق شود که فعلا این احتمال وجود ندارد.

این کارشناس در رابطه با از سرگیری مذاکرات گفت: بازار سهام نسبت به توافق خوشبین است. کاهش قیمت دلار نیز محتمل است اما سهم‌ها در بازار سهام با دلار ۲۰ هزار تومان هم ارزنده است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا