اجتماعی

بوی عیدی به مشام کودکان کارتن‌خواب رسید

کودکان آسیب دیده از اعتیاد و کارتن خوابی، امروز با خرید عید اقلام نوروزی شادی را تجربه کردند.
به گزارش روند بازار به نقل ازمهر، مهسا اربابی عضو هیات مدیره کودکانه طلوع بی نشان ها گفت: بیش از ٢٢٠ کودک آسیب دیده از اعتیاد و کارتن خوابی، با خرید وسائل نوروزی توانستند تجربه خرید لباس های نو را برای ششمین سال پیاپی تجربه کنند.

وی افزود: آنچه برای ما أهمیت دارد این است، کودکان فراموش شده شهر هم بتوانند سال نو را با لباس هایی که به سلیقه و ذوق خودشان خریده اند آغاز کنند.

موسسه طلوع بی نشان ها که بیش از ١٠ سال است برای بهبود و درمان کارتن خواب ها فعالیت می کند، سعی کرده برای کودکانی که جز خانواده کارتن خواب ها هم هستند برنامه ای داشته باشد.

“کودکانه طلوع” با هدف شناسایی، حمایت و توانمندسازی کودکان آسیب دیده از اعتیاد و کارتن خوابی، پس از شناسایی و تحقیقات میدانی، آنان را در حوزه های آموزشی، درمانی و حقوقی تحت پوشش خود قرار داده و برنامه هایی را در راستای توانمدسازی کودکان پیاده می کند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا