اقتصادی

بیت کوین تا کجا رشد می کند؟

بیت کوین به محدوده ۶۰ هزار دلار رسیده کارشناسان عقیده دارند این ارز در آینده نزدیک به قیمت‌های شوکه کنند می‌رسد. اما بیت‌کوین تا کجا رشد می‌کند؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، چند وقتی است که بیت‌کوین بین ۵۸ تا ۶۰ هزار واحد نوسان دارد و با هر بار رسیدن به محدوده مقاومتی ۶۰ هزار واحد وارد فاز اصلاحی می‌شود اما به عقیده کارشناسان این ارز به زودی از این مقاومت عبور می‌کند و رشد قابل توجهی می‌کند.

علیرضا کریمیان، کارشناس بازارهای مالی در ویدیویی که در صفحه خود منتشر کرده است در رابطه با بیت‌کوین گفت: چارت بیت‌کوین از منظر الیوتی حرکتی پنج موجی ثبت کرده است و می‌توان انتظار یک رشد شارپی تا عددهای دور از انتظار را از بیت‌کوین داشت. در شرایط فعلی انتظار می‌رود بیت‌کوین نسبت به سایر آلت‌کوین‌ها شرایط بهتری داشته باشد.

این کارشناس در رابطه با مقاومت پیش‌روی بیت‌کوین گفت: در محدوده ۶۰ هزار دلار شاید شاهد فاز اصلاحی بیت‌کوین در بازده زمانی باشیم و حتی احتمال دارد این ارز تا محدود ۵۰ هزار دلار هم پایین بیاید اما در بازده زمانی شاهد حرکت صعودی بیت‌کوین هستیم و احتمالا این ارز تا محدوده‌های دور از انتظاری رشد می‌کند.

کریمیان در رابطه با مقدار رشد بیت‌کوین گفت: به نظرم بیت‌کوین تا محدوده ۲۰۰ هزار دلار رشد می‌کند و اگر مقاومت این محدوده را بشکند می‌تواند تا ۵۰۰ هزار دلار هم رشد کند و حتی با احتمال دارد به محدوده یک میلیون دلار هم برسد.

او در رابطه با مقاومت‌ بیت‌کوین تا رشد ۲۰۰ هزار واحدی هم گفت: به نظر می‌رسد مقاومت‌ زیادی پیش‌روی بیت‌کوین قرار گرفته و که اولین مقاومت همین سطح ۶۰ هزار واحد است و مقاومت بعدی به ترتیب مقاومت ۷۳ هزار دلاریریا، ۱۱۷ هزار دلاری، ۱۶۸ هزار دلاری است که از منتظر فیبوناچی مقاومت‌ مهم پیش‌روی بیت‌کوین به شمار می‌آیند.

کریمیان رفتار بیت‌کوین را پر ریسک دانست و گفت: به دلیل اینکه حرکت بیت‌کوین از محدوده ۱۰ هزار دلاری تا محدوده ۶۰ هزار دلاری سریع و شارپی بوده هیچ کف و سقفی در این منطقه شکل نگرفته و همین موضوع ریسک این ارز را برای کسانی که تازه می‌خواهند سرمایه‌گذاری کنند بیشتر می‌کند و اگر خود من باشم به این ارز ورود نمی‌کنم، زیرا این ارز صعود زیادی کرده و کف‌سازی هم نکرده و به قولی زیر این ارز خالی است.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا