اجتماعی

تهران فردا ۱۴ تیر هم تعطیل است؟

امروز هوای تهران از نظر آلودگی مرحله بسیار ناسالم را رد کرد و وارد مرحله خطرناک شد. به همین دلیل تهران امروز ۱۳ تیر ماه تعطیل شد. اما وضعیت آلایندگی هوا فردا چگونه است و آیا تهران فردا هم تعطیل می‌شود؟

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، هوای تهران به دلیل وجود آلاینده و ریزگردها از روز گذشته وارد مرحله ناسالم و بسیار ناسالم شد. از ساعت ۲۰ روز گذشته، میزان آلودگی هوا به ۲۰۸ رسید و وارد محدوده بسیار ناسالم شد. روند افزایش آلودگی هوا ادامه داشت و در ساعت ۲ بامداد امروز به ۴۳۲ رسید که مرحله خطرناک است.

اما از ساعت ۵ بامداد به تدریج از میزان آلایندگی هوا کاسته شده و ساعت ۵ بامداد شاخص آلودگی عدد ۲۰۵ را نشان داد که نشان می‌داد هوای تهران همچنان بسیار خطرناک است.

اما در ساعات گذشته این روند کاهشی بود و آنگونه که سایت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرده است شاخص آلودگی هوا از ساعت ۶ صبح تا ۳ عصر به تدریج وارد محدوده ناسالم و سپس مرحله قابل قبول رسید.

تا لحظه تنظیم این گزارش هوای تهران قابل قبول گزارش شده است و باید دید در ساعات باقیمانده روز وضعیت آلودگی به چه سمتی می‌رود و آیا کاهشی است یا افزایشی.

شاخص 24 ساعت گذشته

چون امروز از نخستین ساعات بامداد آلودگی هوا شدت گرفت.

به نظر می‌رسد که اگر شاخص آلودگی هوا وارد محدوده قرمز شود و ادامه داشته باشد، باید انتظار داشت که تهران فردا ۱۴ تیر ماه دوباره تعطیل شود. اما اگر روند کنونی حفظ شود، وضعیت هوا در حد مطلوبی قرار دارد و بعید است تعطیلی در کار باشد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا