ورزش

جان‌لوکا ویالی، اسطوره فوتبال ایتالیا درگذشت

اسطوره فوتبال ایتالیا مغلوب بیماری سرطان شد و دارفانی را وداع گفت.


به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری تسنیم، جان‌لوکا ویالی مهاجم پیشین تیم‌های فوتبال سامپدوریا، یوونتوس و چلسی که از سال ۲۰۱۷ با سرطان پانکراس دست و پنجه نرم می‌کرد، سرانجام امروز (جمعه) و در سن ۵۸ سالگی مغلوب این بیماری شد و درگذشت. حال عمومی‌ مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا اخیراً وخیم‌تر شده و در کلینیکی در شهر لندن بستری شده بود.

ویالی ۵۸ ساله که سابقه هدایت تیم‌های چلسی و واتفورد را در کارنامه‌ حرفه‌ای‌اش داشت، تابستان گذشته بود که بیماری سرطان پانکراس او دوباره اوج گرفت. او بین سال‌های ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۲ عضو تیم ملی فوتبال ایتالیا بود و در ۵۹ بازی که برای آتزوری به میدان رفت، ۱۶ گل به ثمر رساند.

وی که مدیر تیم ملی فوتبال ایتالیا بود و با این تیم قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ را نیز تجربه کرد، ماه گذشته و در مسیر مبارزه با سرطان استعفا کرده بود.

اخیراً سینیشا میهایلوویچ سرمربی پیشین بولونیا و اسطوره فوتبال یوگسلاوی سابق هم مغلوب بیماری سرطان شد و در سن ۵۳ سالگی درگذشت.

جان‌لوکا ویالی، اسطوره فوتبال ایتالیا درگذشت
جان‌لوکا ویالی، اسطوره فوتبال ایتالیا درگذشت

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا