ورزش

خبر خوب برای مشتریان ستاره آرسنال

آرسنال در صورت رد پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی الکسیس سانچز با جدایی او در این تابستان موافقت می کند.

به گزارش پایگاه خبری اخبار خوب به نقل از  وبسایت نود، باشگاه آرسنال باوجود اینکه هنوز امیدوار است الکسیس سانچز پیشنهاد تمدید قرارداد آن ها را قبول کند، بنا بر گزارش BBC در صورتی که این بازیکن روی تصمیم خودش برای ترک امارات پافشاری کند ممکن است موضع خودش را تغییر دهد و در صورت دریافت پیشنهاد مناسب با جدایی او موافقت کند.

بنا بر این گزارش، آرسنال هنوز پیشنهادی برای سانچز که قراردادش در سال ۲۰۱۸ به پایان می رسد دریافت نکرده اما منچسترسیتی علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد و آماده است که مبلغ ۵۰ میلیون پوند درخواستی آرسنال را پرداخت کند. کارلو آنچلوتی هم باوجود اظهارات اخیر سران بایرن مونیخ مبنی بر عدم تمایل آن ها برای پرداخت مبلغ گزاف برای بازیکنان سن بالا در جدیدترین مصاحبه اش عنوان کرده به سانچز علاقه دارد.

BBC همچنین گزارش داده مذاکرات آرسنال و لیون بر سر انتقال الکساندر لاکازت به نتایج خوبی رسیده و انتظار می رود این بازیکن در این هفته رسما به توپچی ها ملحق شود.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا