ورزش

(ویدیو) خلاصه بازی استقلال ۰ – ۰ نساجی؛ فرصت‌سوزی آبی‌ها

در روزی که هواداران پس از ۲۲ ماه به ورزشگاه بازگشتند، استقلال در ورزشگاه آزادی برابر میهمان خود متوقف شد.

به گزارش روند بازار به نقل از فرارو، تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی قائمشهر در دیداری از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. بدین ترتیب استقلالی‌ها در روز بازگشت هواداران به ورزشگاه، صدر جدول را از دست دادند و به نوعی به جایگاه قبلی‌شان در پایان این هفته بازنگشتند.

ترکیب استقلال

علیرضا رضایی،‌ محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، آرش رضاوند(۸۵- روزبه چشمی)، مهدی مهدی‌پور، امین قاسمی‌نژاد (۷۴- امیرعلی قاسمی)، کوین یامگا، جعفر سلمانی، رودی ژستد (۷۴- ارسلان مطهری)، محمد دانشگر و امیرحسین حسین‌زاده (۵۵- وریا غفوری)

ترکیب نساجی

علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانملکی، رضا جعفری (۶۸-علی آل‌کثیر) ، ایوب کلانتری، عبدالکریم اسلامی، حامد شیری، مرتضی منصوری، حسن نجفی، شاهین طاهرخانی و اکبر صادقی.

داور: علیرضا فغانی

نیمه اول

دقیقه ۱۰: ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه استقلال برای نساجی شکل گرفت که ضربه ایوب کلانتری را علیرضا رضایی در دو مرحله جمع کرد.

دقیقه ۲۱: محمدحسین مرادمند با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۲۷: استقلالی‌ها بعد از ارسال یک ضربه کرنر, روی ریباند صاحب موقعیت شدند، ولی شوت سرکش آرش رضاوند از فاصله‌ای حدوداً ۳۰ متری به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: کرنر استقلالی‌ها در ابتدا به شوت محمدحسین مرادمند و بعد ضربه سر ژستد ختم شد، ولی در هر دو صحنه علیرضا حقیقی موفق به دفع توپ شد. در ادامه سیاوش یزدانی نیز از توپ سرگردان استفاده کرد، ولی ضربه برگردان او در چارچوب دروازه قرار نگرفت.

دقیقه ۳۳: توپ‌ربایی ایوب کلانتری در میانه زمین بازیکنان نساجی را در موقعیت ضدحمله قرار داد. در این صحنه شوت حسن نجفی با اختلاف کمی از کنار دروازه رضایی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: بازیکنان نساجی دوباره با یک پاس عمقی بلند، ایوب کلانتری را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان استقلال قرار دادند، ولی شوت مهاجم این تیم به پای علیرضا رضایی برخورد کرد و به کرنر رفت.

دقیقه ۳۸: محمد دانشگر از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۴+۴۵: ارسال بلند توپ از دفاع به حمله، ژستد را در موقعیت تک به تک با علیرضا حقیقی قرار داد، ولی کنترل ناقص توپ از سوی مهاجم استقلال منجر به مهار توپ توسط حقیقی شد. در این صحنه ژستد برای برخورد با دروازه‌بان نساجی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۵۹: استقلال پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ضربه وریا غفوری به دیوار دفاعی برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: استقلالی‌ها فشار‌شان را روی دروازه نساجی افزایش دادند و در یک حمله چندین بار دروازه حریف را تهدید کردند. در همین بین و در یکی از موقعیت‌‌ها شوت ژستد با دست مدافع نساجی برخورد کرد ولی فغانی در این صحنه تشخیص به پنالتی نداد.

دقیقه ۶۲: رودی ژستد روی خط محوطه ۱۸ قدم در موقعیت شوت‌زنی قرار گرفت ولی شوتش با اختلاف کمی به اوت رفت.

دقیقه ۶۸: سانتر ارسالی مهدی‌پور از روی نقطه کرنر روی سر ژستد نشست ولی این ضربه با اختلاف از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۷: آل‌کثیر از سمت چپ توپ را تند و تیز روی دروازه استقلال ارسال کرد ولی با فاصله کمی از مقابل مهاجمان نساجی رد شد.

دقیقه ۸۵: علی آل‌کثیر صاحب یک موقعیت تک به تک شد ولی علیرضا رضایی به خوبی موفق شد مانع از عبور مهاجم نساجی شود.

تیم فوتبال استقلال با این تساوی ۱۱ امتیازی شد و در پایان هفته پنجم لیگ برتر و در رده دوم قرار گرفت.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا