ورزش

دانشگر: اگر لیگ را خوب شروع کنیم شانس قهرمانی داریم

مدافع تیم فوتبال سایپا معتقد است که این تیم شانس و توانایی دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر را دارد.

محمد دانشگر درباره شرایط فعلی سایپا و اردویی که این تیم در اردبیل پشت‌سر گذاشت، به گزارش پایگاه خبری اخبار خوب به نقل از خبرگزاری تسنیم  وی اظهار داشت: ما اردوی بسیار خوبی را در اردبیل پشت‌سر گذاشتیم و فشار تمرینات بسیار بالا بود. فصل گذشته هم با اینکه در نفت تهران زمان کمی در اختیار داشتیم، اما بدنسازی خوبی انجام دادیم که این موضوع در طول فصل به ما کمک کرد. امیدوارم که در فصل آینده هم نتیجه این بدنسازی خوب را بگیریم.

وی با اشاره به اهداف سایپا در فصل آینده و اینکه نارنجی‌پوشان می‌توانند سهمیه آسیا را کسب کنند، گفت: سایپا تیم خوبی است و این تیم به خوبی بسته شده است. ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار داریم، ولی تیم‌های دیگر هم خوب بسته شده‌اند. مدعیان کسب سهمیه کم نیستند، ولی هدف جدی ما هم کسب سهمیه آسیاست و امیدوارم به این هدف برسیم. البته علی دایی در قهرمانی در جام حذفی هم تبحر دارد و ما روی این جام هم حساب باز کرده‌ایم.

مدافع تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا سایپا می‌تواند در لیگ برتر شانس قهرمانی هم داشته باشد، خاطرنشان کرد: هنوز چیزی معلوم نیست و باید وارد بازی‌ها شویم. شروع لیگ مهم است و اگر بتوانیم لیگ را به‌خوبی شروع کنیم می‌توانیم روی قهرمانی هم تمرکز کنیم. سایپا سابقه قهرمانی در لیگ را هم دارد و آن زمان نیز تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار داشت. شما دیدید که دو فصل پیش استقلال خوزستان شروع خوبی در لیگ داشت و توانست قهرمان شود. اگر ما هم لیگ را خوب شروع کنیم این شانس را خواهیم داشت که به قهرمانی فکر کنیم.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا