اقتصادی

روند بازار خودرو؛ آخرین قیمت‌های خودرو

نوسان بازار ارز و سکه، قیمت‌ها را در روند بازار خودرو تحت تاثیر قرار داد و بازار خودرو در اولین روز آبان یکی از پرنوسان‌ترین روزهای خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش روند بازار به نقل ازخبرآنلاین، امروز قیمت خودرو روندی افزایشی را تجربه کرد و در حالی که طی دو روز گذشته قیمت‌ها کاهش یافته بود، امروز بار دیگر با روندی معکوس همراه شد.

قیمت_خودرو

فعالان بازار معتقدند افزایش شدید قیمت ها در ماه‌های اخیر، بازار این کالای سرمایه‌ای را با رکودی شدید مواجه کرده است. گفته می شود خرید و فروش در بازار به حداقل رسیده و حتی در روزهای ریزش قیمت نیز اغلب فروشندگان دست از فروش کشیدند تا با رسیدن بازار به ثبات مجددا خودروی خود را عرضه کنند.

قیمت ساینا و کوییک نیز ۱۶۴ میلیون و ۱۸۱ میلیون تومان در بازار اعلام شد . سراتو که این روزها کاهشی قابل توجه را شاهد بود بار دیگر به نرخ یک میلیارد و بیست میلیون تومان در بازار فایل شد. قیمت پژو ۴۰۵ بنزینی نیز در بازار ۲۳۰ میلیون تومان و سمند سورن برابر با ۲۷۵ میلیون تومان گزارش شد . دنا ۳۱۴ میلیون و دناپلاس ۳۷۰ میلیون تومان از سوی آگهی دهندگان قیمت خوردند. پژو ۲۰۷ دستی آی نیز ۴۳۶ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز ۵۰۰ میلیون تومان قیمت خوردند.


امروز قیمت سایپا ۱۱۱ برابر با ۱۴۰ میلیون تومان گزارش شد و نرخ پراید ۱۳۱ و ۱۳۲ نیز به ترتیب برابر با ۱۲۲ و ۱۲۴ میلیون تومان در بازار فایل شد. قیمت تیبا ۲۳۱ و تیبا ۲ نیز برابر با ۱۵۰ و ۱۶۱ میلیون تومان گزارش شد . این دو خودرو به نوعی خودروهای جایگزین پراید در بازار شناسایی می‌شوند.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا