عکس و فیلمفرهنگی

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری مشخص شد

به گفته معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری از روز یکشنبه ۵ تیر در سایت برگزاری می‌شود.

به گزارش روند بازار، معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش گفت: یک میلیون و ۴۸۹ هزار و ۲۲۰ داوطلب در کنکور امسال شرکت می‌کنند که نسبت به سال گذشته ۱۲۱۱۶۶ نفر افزایش داریم یعنی ۹.۰۲ درصد افزایش داوطلبان کنکور را شاهد هستیم.

به نقل از خبرگزاری دانشجو، حسن مروتی افزود: کنکور سراسری در ۴۱۷ شهرستان و بخش مختلف کشور برگزار می شود و ۱۷ حوزه خارج از کشور در ۱۵ کشور داریم.

مروتی اظهار کرد: مجموع حوزه‌های امتحانی در این ۴۱۷ شهر، ۵۹۸ حوزه است. در مجموع کنکور در ۶۱۵ حوزه انتخاباتی برگزار می‌شود. با مجموع حوزه‌های فرعی در مجموع ۲۹۱۱ حوزه کنکور داریم.

وی گفت: کارت ورود به جلسه از روز یکشنبه ۵ تیر از سایت سازمان سنجش قابل دریافت می‌شود.

به گفته مروتی آن دسته از داوطلبین که دو یا سه رشته را انتخاب کرده‌اند، آنها هم باید برای هر آزمون کارت ورود به جلسه مجزا دریافت کنند.

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش افزود: آزمون گروه هنر در صبح چهارشنبه ۸ تیر، گروه ریاضی و علوم انسانی صبح پنج‌شنبه ۹ تیر ۱۴۰۱، گروه علوم تجربی ۱۰ تیر، گروه زبان‌های خارجی صبح شنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا