عذرخواهی یک شرکت ژاپنی برای افزایش قیمت

عذرخواهی مسئولان یک فرهنگ پذیرفته شده در ژاپن است، به تازگی یک شرکت ژاپنی به دلیل افزایش ۰٫۰۸۷ دلاری محصولاتش بعد از ۲۵، از مردم رسماً عذرخواهی کرد.

به گزارش روند بازار، عذرخواهی مسئولان یک فرهنگ پذیرفته شده در ژاپن است، به تازگی یک شرکت ژاپنی به دلیل افزایش ۰٫۰۸۷ دلاری محصولاتش بعد از ۲۵، از مردم رسماً عذرخواهی کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از رسانه‌های عربی، یک شرکت ژاپنی که پس از ۲۵ سال مجبور شد برای اولین بار قیمت محصولات خود را ۱۰ ین (حدود دو هزار و ۶۰۰ تومان) گران کند با انتشار آگهی رسماً از مردم عذرخواهی کرد.

در این ویدئو که در رسانه‌های عربی هم منتشر شده، شرکت به طرز مبتکرانه‌ای احساس ناراحتی خود را نسبت به این افزایش اجباری و تاثیرات آن بر مصرف‌کنندگان ابراز کرد.

شرکت نام این تیزرِ حدوداً یک‌دقیقه‌ای را «آگهی غمگین» گذاشته و در آن مساله افزایش قیمت را اعلام و بابتش عذرخواهی کرده است.

خروج از نسخه موبایل