سیاسی

“عفو” برخی بازداشت شدگان اعتراضات اخیر از سوی “رهبری”

حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه به خبرنگار جماران گفت: رهبر انقلاب در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک سری از متهمان حوادث اخیر را مورد رافت قرار می دهند.

به گزارش روند بازار، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق در حاشیه تجدید میثاق مسئولین عالی قضایی با آرمان های امام خمینی(س) در گفت و گو با خبرنگار جماران، در خصوص جزئیات وعده رئیس قوه قضائیه برای شاد کردن دل مردم در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همواره در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به مناسبت ۲۲ بهمن، مقام معظم رهبری به عنوان پدر این امت، نسبت به برخی افرادی که مرتکب جرائمی شده اند و احیانا لغزش هایی داشته اند، حتما رأفت اسلامی دارند.

معاون اول قوه قضائیه افزود: امسال هم با توجه به اتفاقاتی که در حوادث اخیر افتاده، به نظر می رسد مقام معظم رهبری نسبت به افرادی که شرور نیستند، اشتباه کرده اند و الآن نادم هستند، آن حالت پدرانه را بیش از همیشه داشته باشند و این افراد هم به آغوش جامعه برگردند. البته خط قرمز ما مبارزه با کسانی است که مفسد و محارب هستند و امنیت و آرامش جامعه را بر هم زده اند؛ اینها مستثنی هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا این رأفت رهبری شامل افرادی که حکم اعدام گرفته اند هم می شود و یا سایر افرادی که به طور مثال حکم زندان گرفته اند را شامل می شود، گفت: اینها بستگی به نظر مقام معظم رهبری دارد و ما هیچ خبری از این موضوع نداریم. ولی این اندازه می دانیم که ان شاء الله به مناسبت ۲۲ بهمن مردم خوشحال خواهند شد.

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا