اجتماعی

واتساپ از دسترس خارج شد / اینستاگرام چرا قطع است؟

از لحظاتی قبل پیام‌رسان واتساپ دچار اختلال شده و کاربران ایرانی امکان استفاده از آن را ندارند. همچنین بر اساس برخی از گزارش‌ها اینستاگرام هم دچار اختلال شده است. اما آیا این مشکل کاربران ایرانی است؟ 

به گزارش روند بازار به نقل از تجارت‌نیوز، بر اساس گزارش‌های رسیده کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام و فیس‌بوک و پیام رسان واتساپ در استفاده از این اپلیکیشن‌ها دچار مشکل شدند. اما گفته می‌شود اختلال این سه اپلیکیشن مخصوص کاربران ایران نیست و این اختلال جهانی است.

امروز برخی از کاربران واتساپ اعلام کردند که واتساپ قطع شده و پیام‌های ارسال شده آنها به دست مخاطبان نمی‌رسد. برخی دیگر هم می‌گویند این برنامه فعال نیست و اصلا امکان ارسال پیام را ندارند.

این مشکل درباره شبکه اجتماعی اینستاگرام هم وجود دارد. دسترسی به این شبکه هم ممکن نیست و کاربران امکان به اشتراک‌گذاری پست و دیدن پست‌های دیگران را ندارند.

اگرچه در ابتدا تصور می‌شد که دلیل اختلال و قطعی واتساپ و اینستاگرام داخلی است اما حالا مشخص شده دلیل این قطعی، جهانی است.

هنوز شرکت های پشتیبانی‌کننده به اختلال گسترده در instagram و whatsapp واکنش نشان نداده‌اند.

اما واتساپ در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که در حال تلاش برای حل مشکل و به روزرسانی این پیام‌رسان است.

واتساپ اعلام کرده که ما می دانیم برخی از افراد در حال حاضر با واتس‌اپ مشکل دارند. در تلاش هستیم تا همه چیز به حالت عادی برگردد و در اسرع وقت با به روز رسانی مشکل را برطرف می‌کنیم. از صبوری شما تشکر می کنیم!

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا