اقتصادی

عملکرد هفتگی سهام دارا یکم

شاخص بازار سرمایه در طول هفته نوسان‌هایی را تجربه کرد و کمی بالا و پایین شد. ارزش صندوق‌های دولتی (سهام دارا یکم) سیر نزولی هفته‌های گذشته را نداشت و به قیمت ۱۴ هزار و ۱۰۲ تومان رسید.

به گزارش روند بازاربورس به نقل از تجارت‌نیوز، در پایان معاملات هفته دوم اسفند ۹۹، ارزش هر واحد از صندوق دارا یکم به ۱۴ هزار و ۱۰۲ تومان رسید و با توجه به نوسانات شاخص بازار در طول هفته دوم اسفند ماه، ارزش صندوق‌های دولتی افت چندانی نداشت و تقریبا با یک قیمت ثابت دو هفته اول اسفند را پشت سر گذاشت.

بر این اساس ارزش کل سهام دارا یکم با احتساب مجموع ۲۰۰ واحد به دو میلیون و ۸۲۰ هزار تومان رسیده است و در معاملات هفته دوم اسفند ۵۳ هزار و ۸۰۰ تومان افت قیمت داشته است.

حالا با توجه به نزدیکتر شدن به روزهای پایانی سال و تعویق تصمیم‌گیری درباره FATF باید دید آیا همچنان افزایش عرضه در صندوق‌های دولتی باعث افت قیمت آن می‌شود یا خیر؟

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا