کسب و کار

قیمت دوربین کوچک متصل به موبایل ارزان سیمکارت خور [مشخصات کامل]

چکیده : دوربین های مداربسته کوچک با بهترین قیمت و کیفیت در این مقاله معرفی شده است که برای خرید دوربین های بیسیم کوچک بهترین انتخاب را داشته باشید .

دوربین های مداربسته کوچک و ریز زیر مجموعه هوشمند ترین دوربین های مداربسته کوچک هستند ، که با پیشرفت تکنولوژی نسل جدید دوربین های بیسیم وارد بازار شده است ، از جمله دوربین های فلتی یا سوزنی ، دوربین های طرح کلید یا پریز برق ، دوربین ساعتی ، دوربین طرح شارژر ، دوربین های لامپی ، بند انگشتی و دوربین های آهنربایی هستند که در ادامه به توضیح و معرفی و قیمت دوربین های کوچک می پردازیم .

بهترین دوربین مخفی برای منزل

امروز دوربین های مداربسته کوچک جهت نظارت در منزل یا پرستار کودک نیز استفاده می شود همچنین با ابعاد بسیار کوچک هم برای خودرو نیز قابل استفاده هستند و جهت ثبت وقایع خودرو نیز مورد استفاده قرار می گیرد ، دوربین های مداربسته کوچک به قدری ریز هستند که کسی به آن شک نخواهد کرد . دوربین های کوچک بیسیم برای ارسال تصویر نیاز به سیم کشی طولانی ندارد ، از طریق وای فای داخلی قابلیت اتصال به مویایل را دارند همچنین در صورتی که مودم وای فای ندارید یا میخواهید تصاویر در فواصل دور برای شما منتقل شود میتوانید از دوربین های سیمکارت خور نیز استفاده کنید که فقط با یک سیمکارت و بدون نیاز به مودم های وای فای تصاویر از طریق اپلیکیشن یا نرم افزار مخصوص موبایل برای شما منتقل خواهد شد و هر جا که باشید تصاویر روی گوشی میتوانید مشاهده فرمائید .

دوربین کوچک طرح کلید و پریز برق

دوربین مداربسته پریزی یا دوربین طرح پریز برق یک دوربین شبیه به پریز می باشد که به جای پریز برق متصل می شود و میتوانید از برق آن هم استفاده کنید با کیقیت ۱۰ مگاپیکسل در بازار عرضه میشود و با طراحی جذاب طرفداران بیسیار زیادی دارد ، ضبط صدا و تصویر بصورت همزمان و مخفی بودن آن از امکانات قابل اهمیت می باشد .

پشتیبانی و مشاوره دوربین مداربسته کوچک : 09380389081 – ۰۹۰۵۰۲۰۸۳۵۰

آدرس سایت : www.securitysystemco.ir

دوربین مداربسته کوچک سیم کارت خور

کوچکترین دوربین مداربسته که در بازار تولید شده دوربین فلتی سیمکارت خور است ، این دوربین با لنز ۳*۳ میلیمتر و بسیار کوچک و از طریق ماژول سیمکارت که در آن تعبیه شده است یکی از دوربین های با کیفیت با انتقال تصویر پر سرعت می باشد ، این دوربین با باتری ، پاور بانک و برق مستقیم نیز کار میکند که باتری آن حدودا ۲ الی ۳ ساعت نگهداری میکند و هیچ نیازی به مودم های وای فای ندارند .

دوربین خودکاری یا طرح روان نویس

یکی از جذاب ترین طرح های دوربین مداربسته کوچک دوربین خودکاری می باشد که با طرحی و تولید هوشمندانه در بازار وچود دارد این دوربین شبیه به خودکار یا روان نویس می باشد و به جای خودکار هم می توانید از آن استفاده کنید که از طریق دکمه بالا قابلیت عکس و فیلمبرداری را دارد همچنین دوربین آن روی بالای بدنه نیز قرار گرفته است .

دوربین لامپی چرخشی ۳۶۰ درجه

دوربین های مداربسته لامپی یکی از دوربین ها با نصب آسان می باشد همانطور که از اسم این دوربین پیداست فقط باید به سرپیچ لامپ برای نصب و راه اندازی متصل شود . بله هیچ نیازی به دستگاه ضبط یا کابل کشی ندارد زیرا از کارت حافظه پشتیبانی میکند که صدا و تصویر بصورت همزمان در آن ذخیره و صبت می گردد برای مشاهده انواع دوربین های لامپی با مشاورین ما در ارتباط باشید .

کوچکترین دوربین مداربسته منزل

پشتیبانی و مشاوره خرید دوربین مداربسته کوچک سیمکارت خور : 09380389081 – ۰۹۰۵۰۲۰۸۳۵۰

آدرس سایت : www.securitysystemco.ir

دوربین مداربسته فلتی ، نواری ، بند انگشتی

دوربین های مداربسته فلتی کوچک ترین دوربین مداربسته در بازار است که با نام های دوربین مداربسته نواری ، دوربین مداربسته بند انگشتی گفته می شود که با توجه به نوار یا فلتی انعطاف پذیری که دارد به دستگاه مرکزی خود برای ضبط و فرمان از طریق اپلیکشین موبایل متصل شده است ، این دوربین با باتری کار میکند و حدود ۴ الی ۵ ساعت نگهداری میکند و قابل اتصال به برق مستقیم هم می باشد ، میتوانید از سایت نسل جدید دوربین های بیسیم مشاوره و تهیه فرمایید .

دوربین کوچک آهنربایی sqt

دوربین مداربسته کوچک vh3 و Sqt

دوربین های مداربسته بیسیم آهنربایی یا دوربین اس کو تی و vh3 دوربین های پر طرفدار جهت استفاده برای دوربین مداربسته خودرو نیز شناخته شده است . این دوربین آهنربایی با خاصیت مغناطیسی و پایه داشبوردی که دارد بهترین گزینه برای خودرو سوای یا کامیون می باشد که اغلب برای تغذیه از باتری خود یا فندکی خودرو نیز استفاده می کند .

خرید دوربین مداربسته کوچک

دوربین های مداربسته کوچک و ریز در انواع مختلفی در بازار وجود دارد ، نسل جدید دوربین بیسیم و سیمکارتی در این حوزه بصورت تخصصی فعالیت میکند و با پشتیبانی قوی این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید بهترین خرید را در دوربین های مداربسته داشته باشید .

ما همه روزه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم و به تمام شهر های کشور ارسال داریم .

فروشگاه اینترنتی نسل جدید دوربین بیسیم به نشانی www.securitysystemco.ir و شماره تماس ۰۹۳۸۰۳۸۹۰۸۱ – ۰۹۰۵۰۲۰۸۳۵۰ می باشد .

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا