کسب و کار

مزایای ضایعات قطعات الکترونیکی

چه اتفاقی برای رایانه‌های قدیمی، تلفن‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های الکترونیکی شما می‌افتد. اگر شما مانند اکثر ایرانی ها هستید، آنها در نهایت در محل دفن زباله قرار می گیرند که در آن منابع گرانبهای آنها استفاده نشده است و به طور بالقوه می توانند خاک و آب های زیرزمینی را آلوده کنند. دستگاه های الکترونیکی ممکن است به سرعت قدیمی شوند، اما مواد خام هنوز ارزش خود را حفظ می کنند. دریابید که چگونه بازیافت زباله های الکترونیکی می تواند به محیط زیست کمک کند و زباله های تولید شده توسط خانه یا کسب و کار شما را کاهش دهد.

رشد اقتصادی

سالانه حدود ۱۱.۷ میلیون تن زباله الکترونیکی به محل دفن زباله ریخته می شود. همه این منابع از دست رفته منجر به از دست دادن قابل توجه فعالیت اقتصادی بالقوه می شود. روشی که شما با وسایل الکترونیکی قدیمی خود و سایر زباله ها برخورد می کنید می تواند به آرامی تأثیر زیادی بر اقتصاد محلی شما بگذارد. بازیافت زباله های الکترونیکی باعث می شود که این منابع گرانبها در اقتصاد گردش کنند.

بازیافت یک صنعت رو به رشد است. به عنوان یک مرکز بازیافت محلی، حامی بازیافت از افراد جامعه شما در این صنعت سازگار با محیط زیست استفاده می کند. با استفاده از خدمات بازیافت به جای افزودن به محل دفن زباله، از رشد مشاغل محلی حمایت کنید و ضایعات اقتصادی جهانی را کاهش دهید.

کاهش انتشار گازهای گلخانه ای

بسیاری از اجزای موجود در دستگاه های الکترونیکی شما استخراج شده اند. فعالیت معدنی مقدار قابل توجهی گازهای گلخانه ای و سایر آلاینده ها را ایجاد می کند. این گازهای گلخانه ای ممکن است شخصاً بر شما تأثیر نگذارند، اما استفاده مداوم و دفع نادرست وسایل الکترونیکی ممکن است باعث افزایش مه دود و آلودگی هوا در شهرهای سراسر جهان شود.

با چرخش دستگاه های الکترونیکی به نقش خود در کاهش آلودگی هوا کمک کنید. در حامی بازیافت ، ما به شما در جمع‌آوری و ضایعات کامپیوتر، ضایعات موبایل، چاپگرها و سایر دستگاه‌ها کمک می‌کنیم. در مورد وسایل الکترونیکی استفاده نشده خود با تیم ما صحبت کنید تا مشخص شود آیا آنها واجد شرایط بازیافت هستند یا خیر.

استفاده کارآمد از منابع گرانبها

تعدادی از عناصر کمیاب وجود دارد که در تولید آخرین تکنولوژی استفاده می شود. عناصر کمیاب کارایی دستگاه های محاسباتی را بهبود می بخشد. برخی از مواد کمیاب هستند، در حالی که برخی دیگر بسیار رایج هستند، اما هنوز نیاز به استخراج کار فشرده دارند.

همه این منابع ارزشمند از سراسر جهان می آیند و می توانند در محل دفن زباله در نزدیکی خانه یا محل کار شما قرار گیرند. منابع زیادی وجود دارد که می توان آنها را در رایانه، دستگاه تلفن همراه یا تلویزیون بازیافت کرد. اجازه ندهید این منابع تمام شود یا یافتن آنها دشوارتر شود، اما آنها را با یک سرویس بازیافت حرفه ای در نزدیکی خود در گردش نگه دارید.

اثرات محدود بر تنوع زیستی

فرآیندهای استخراج و تولید به مقدار قابل توجهی زمین نیاز دارند. از آنجایی که بخش تولید فناوری به رشد خود ادامه می دهد، منجر به جنگل زدایی بیشتر و تنوع زیستی محدود می شود. خاک، آب و جنگل‌ها در سراسر جهان می‌توانند تحت تأثیر اثرات استخراج و ساخت دستگاه‌های دیجیتال قرار بگیرند، اما دستگاه‌های بازیافت می‌توانند بخشی از این رشد را محدود کنند.

اثرات محدود بر تنوع زیستی

فضا

آیا دفتر شما شبیه یک انبار کامپیوتر شده است؟ خانه یا دفتر تجاری شما می‌تواند به سرعت با دستگاه‌های قدیمی و فناوری منسوخ شلوغ شود. بسیاری از صاحبان خانه ها و صاحبان مشاغل که نمی خواهند به محل دفن زباله اضافه کنند، اغلب شروع به جمع آوری این وسایل می کنند.

اگر مطمئن نیستید که با رایانه های قدیمی خود چه کاری انجام دهید، با بازیافت فناوری پیشرفته ارتباط برقرار کنید. ما می‌توانیم مجموعه‌ای در کنار خیابان راه‌اندازی کنیم، سطل‌های جمع‌آوری را در دفتر شما قرار دهیم یا اقلام را مستقیماً در محل خود جمع‌آوری کنیم.

برای افزایش فضای ذخیره سازی دفتر خود و ایجاد راه برای فناوری مدرن و کارآمد، موارد پذیرفته شده را برگردانید. یک چاپگر حجیم و قدیمی را با آخرین مدل جایگزین کنید یا قفسه های ذخیره سازی خود را برای فایل ها، موجودی و سایر موارد بیشتر پاک کنید.

امروز درباره بازیافت زباله های الکترونیکی بیشتر بدانید

امروز با همکاری با حامی بازیافت به لبه برتر بازیافت الکترونیک بپیوندید. برای تخلیه اقلام بلااستفاده خود و پیوستن به جنبش بازیافت سازگار با محیط زیست، امروز یک پیکاپ برنامه ریزی کنید. اکنون که مزایای بازیافت زباله های الکترونیکی را می دانید، وقت آن است که از استفاده آنها در دفتر یا خانه خود لذت ببرید.

با کارشناسان تماس بگیرید

می‌توانید شرکت‌ حامی بازیافت را انتخاب کنید که می‌توانند به شما در مقابله با مشکلات دفع رایانه کمک کنند. خدمات دفن زباله های الکترونیکی برای انجام کار دفع مناسب هستند، زیرا آنها در شناخت روش های صحیح دفع مانیتورهای رایانه با توجه به دفع ایمن زیست محیطی و بازیافت مانیتورهای رایانه با تجربه هستند. حامی بازیافت ضایعات قطعات الکترونیکی شما را با بهترین قیمت با خرید ضایعات قطعات الکترونیکی اصفهان یا دیگر شهر ها انجام میدهد. کارشناسان ما ضایعات شما مانند ضایعات قطعات کامپیوتر، ضایعات مانیتور، ضایعات رم، ضایعات هارد، ضایعات موبایل و … را خریداری میکنند.

درباره بازیافت زباله های الکترونیکی بیشتر بدانید

روند بازار

پایگاه خبری روند بازار با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای ایران و جهان پس از کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خردادماه سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد. بررسی روندهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی از اهداف راه اندازی پایگاه خبری روند بازار است.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا